یکشنبه 15 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربي تيم اميد دلايل كناره‌گيري‌اش را بيان كرد، ایسنا

غلامحسين پيرواني در رابطه با علت كناره‌گيري‌اش از سرمربي گري تيم ملي اميد به ايسنا گفت: استعفا نداده‌ام، قراردادم تمام شد و ديگر نمي‌خواهم به تيم اميد برگردم.

وي با بيان اين كه ‌١١ سال با تيم فجر سپاسي كار كرد اما هيچ وقت دنبال ماديات نبود گفت: دليل اينكه ديگر نمي‌خواهم به تيم اميد برگردم، اصلا مسائل مادي نيست.

پيرواني افزود: يكي از دلايلي كه از تيم اميد رفتم، اين بود كه به من گفتند قرارداد شش ماهه منعقد كنم كه اين مساله را توهين به خود مي‌دانستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با بيان اينكه چرا برخي مربيان قرارداد بالاي يك سال دارند، افزود: چرا نبايد قرارداد با من يك ساله و يا دو ساله باشد.

پيرواني در بيان دلايل ديگر كناره‌گيري خود از تيم ملي اميد گفت: با هيچ كدام از بازي‌هاي تداركاتي‌اي كه من پيشنهاد دادم موافقت نشد.

سرمربي تيم اميد در عين حال و در پاسخ به اين سوال ايسنا كه دلايل ديگر كناره‌گيري او چيست، اظهار داشت: "كم گوي و گزيده گوي چون در/ تا از سخنت جهان شود پر."

مدير فني باشگاه برق شيراز در پاسخ به اين سوال كه آيا امكان دارد همكاري خود با تيم برق شيراز و يا تيم‌هاي ليگ برتري را از سر گيرد، اظهار داشت: همه چيز امكان دارد. چهار تيم ليگ برتري به من پيشنهاد داده‌اند كه تاج هم در جريان اين پيشنهادها قرار دارد.

پيرواني همچنين اظهار داشت: برق براي آمدن به ليگ برتر كار مشكلي دارد اما بايد به كادر فني آن تبريك گفت. ضمن اينكه از آمدن اين تيم به ليگ برتر نبايد نااميد بود ولي برق براي ليگ برتري شدن، پول ندارد.

وي در پايان گفت: سال گذشته ‌٤ ساعت با مهدي تاج مذاكره داشتم كه نتايج خوبي داشت اما امسال با معيني رييس كميته جوانان به توافق نرسيديم.

پيرواني در پاسخ به اين سوال كه با كميته ملي المپيك و يا فدراسيون فوتبال مشكل دارد، گفت: با هيچ كس مشكل ندارم و دست همه را مي‌بوسم. ديگر نمي‌خواهم با تيم اميد كار كنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016