جمعه 3 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام حذفی فوتبال ايران: پرسپوليس با پيروزی برابر صبا فيناليست شد، حقيقی مرد اول ضربات پنالتی، مهر

تيم فوتبال پرسپوليس با برتری برابر صبای قم در ضربات پنالتی به ديدار فينال بيست و دومين دوره رقابتهای جام حذفی باشگاههای کشور راه پيدا کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، ديدار دوم مرحله نيمه نهايی بيست و دومين دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور از ساعت ۱۹:۰۵ دقيقه امروز جمعه به قضاوت هدايت ممبينی در ورزشگاه آزادی تهران بين دو تيم پرسپوليس و صبای قم برگزار شد که دو تيم در پايان ۹۰ دقيقه به تساوی بدون گل دست يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که بيش از ۶۵ هزارتماشاگر از نزديک آن را تماشا می کردند هر دو تيم در طول ۱۲۰ دقيقه فوتبال متوسط و پاياپايی را به نمايش گذاشتند که موقعيت خطرناکی را روی دروازه يکديگر خلق نکردند.

تيم های پرسپوليس و صبا در دو وقت ۱۵ دقيقه ای اضافه هم به تساوی بدون گل دست پيدا کردند تا کار به ضربات پنالتی کشيده شود. صبا در شروع وقت اضافه اول به دنبال اخراج مرتضی کاشی با ۱۰ نفر به بازی ادامه داد.

در ضربات پنالتی پرسپوليس با نتيجه ۴ بر ۳ برابر شاگردان کربکندی به پيروزی رسيد و راهی فينال اين دوره از مسابقات شد. هوار ملامحمد و شيث رضايی برای پرسپوليس گل نزدند و در مقابل مجتبی زارع ، تياگو ، محسن خليلی و کريم باقری ضرباتشان را به گل تبديل کردند.

در تيم صبا نيز داود حقی ، کلمنتينو و سهراب بختياری زاده ضرباتشان را به گل تبديل کردند. ضربات محمد همرنگ و مرتضی اسدی توسط عليرضا حقيقی مهار شد و ابوالفضل حاجی زاده ضربه ششم صبای قم را به بيرون زد تا پرسپوليس دومين تيم فيناليست باشد.

قبل از اين تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز با پيروزی ۲ بر صفر برابر ذوب آهن اصفهان به ديدار فينال اين دوره از مسابقات راه پيدا کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016