چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی‌: برای فيناليست شدن تلاش می‌کنيم، نبايد خودمان را به اين و آن بچسبانيم، ايسنا

آيت‌اللهی را نمی‌شناسم! درباره‌ی او از دادگان بپرسيد

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازی با صبا متفاوت‌تر از تمام بازی‌های گذشته پرسپوليس در رقابت‌های مختلف است که بايد از تمام توان‌مان برای پيروزی در آن استفاده کنيم.

به گزارش ايسنا، علی دايی پس از تمرين عصر چهارشنبه تيم فوتبال پرسپوليس در جمع خبرنگاران پيرامون آخرين وضعيت تيمش در آستانه بازی جمعه مقابل تيم صبای قم در مرحله نيمه نهايی جام حذفی اظهار کرد: بی‌شک بازی سختی برای ما خواهد بود. صبا در مدت اخير خوب کار کرده و نتايجش اين مساله را نشان می‌دهد. شرايط اين مسابقه برای پرسپوليس با تمام بازی‌های گذشته‌اش در رقابت‌های مختلف فرق می‌کند و ما بايد از تمام توان‌مان برای پيروزی در اين بازی و فيناليست‌شدن در جام حذفی استفاده کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: قطعا رسيدن به فينال اين رقابت‌ها می‌تواند ما را به فينال ليگ قهرمانان آسيا هم برساند. ما تمام سعی‌مان را برای برد خواهيم کرد و می‌دانيم بازيکنان ما بهتر از نفرات حريف هستند و ضمن اينکه اين مسابقه در زمين خودمان و برابر حضور پرشور هواداران‌مان انجام می‌شود.

وی درباره بازی کردن بازيکنان آسيب ديده‌ای چون شيث رضايی و.. گفت: روز مسابقه نشان می‌دهيم که چه بازيکنی برای ما در برابر صبا بازی خواهد کرد.

دايی درباره حضور روز گذشته‌اش در کميته انضباطی فدراسيون فوتبال گفت: کميته از من خواسته بود تا به آنجا بروم و من هم فکر می‌کردم قرار است رای لازم پيرامون شکايتم از فدراسيون را صادر کنند. اما قرار نبود اين رای روز گذشته صادر شود و تنها صحبت‌های خوبی را با مسوولان کميته برای روشن شدن بيشتر مسائل داشتيم. البته مجتبی شريفی رييس کميته‌ی انضباطی هم در اين جلسه حضور نداشت.

دايی درباره اظهارات اخير آيت اللهی عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال مبنی بر اينکه دايی عيد مردم را با شکست تيم ملی برابر عربستان به عزا تبديل کرد يا اينکه شما به دنبال چه حقی از فدراسيون فوتبال هستيد، به ايسنا گفت: من چنين شخصی را نمی‌شناسم. من فکر می‌کنم ما نبايد خودمان را به اين و آن بچسبانيم. تنها می‌گويم می‌توانيد از محمد دادگان رييس قبلی فدراسيون فوتبال درباره خصوصيات چنين شخصی سوال بپرسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016