پنجشنبه 13 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويي درباره بازگشت به استقلال و حضور در استيل‌آذين حرفي نزده است، فارس

مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: با قلعه‌نويي به توافقات نهايي رسيده‌ايم و او صحبتي درباره بازگشت به استقلال يا حضور در استيل‌آذين نكرده است.

محمدرضا ساكت در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص عدم ثبت قرارداد امير قلعه‌نويي اظهار داشت: توافقات انجام شده، اما وي اعلام كرده چند روز كار شخصي دارد و قرار است تا آخر هفته به اصفهان آمده و قرارداد خود را ثبت كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با بيان اينكه قلعه‌نويي صحبتي در خصوص بازگشت به استقلال و رفتن به استيل آذين مطرح نكرده است، گفت: وقتي صحبت‌ها و توافقات انجام شده ديگر نبايد اين بحث‌ها مطرح شود.

ساكت در مورد ليست مازاد باشگاه سپاهان خاطرنشان كرد: ليست مازاد نداريم. بهمن طهماسبي، علي مولايي، رحمان احمدي و آرماندو مي‌خواهند بروند در تيمي كه بازي كنند و نمي‌توان نام آن را ليست مازاد گذاشت.

مديرعامل باشگاه سپاهان با بيان اينكه عقيلي، حسيني و عمادرضا در ليست اين باشگاه هستند عنوان كرد: سياست اوليه باشگاه حفظ بازيكنان قبلي است.

ساكت گفت: بحث پرداخت مبالغ ميلياردي به جان واريو و ساير بازيكنان حرف دلال‌ها و افرادي است كه به سپاهان حسادت مي‌كنند. به روزنامه‌ها هشدار مي‌دهم اعتبار خود را با انتشار اخبار دروغ از دست ندهند و صفحه پاك روزنامه خود را با اخبار دروغ دلال‌ها كثيف نكنند. پيشنهاد مي‌كنم اخبار را از منابع موثق تهيه كنند؛ چون اگر فردي خبري را 10 بار در يك روزنامه‌ بخواند و ببيند كه محقق نشده ديگر به آن منبع اعتماد نمي‌كند.
وي اظهار داشت: تغيير نگرش مردم در خصوص اخبار رسانه‌ها كاملاً مشهود است و مسئولان بايد به گونه‌اي عمل كنند كه اين گونه نباشد.

ساكت در مورد آخرين وضعيت ورزشگاه نقش‌جهان تصريح كرد: قرار است مديريت پروژه با تاييد سعيدلو به مسئولان استان واگذار شود. اگر بودجه فراهم باشد معتقدم مسئولان استان توانايي مديريت بر اين پروژه را دارند. صبر هوادارن هم تمام شده و به تازگي به رئيس جمهور متوسل شده‌اند. اميدوارم بدون تلفات بيشتر زودتر اين ورزشگاه را آماده كنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016