پنجشنبه 13 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كفاشيان: بدون استناد از داوران انتقاد شود به كميته انضباطي ارجاع مي‌دهيم، فارس

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: از فصل آينده درباره داوران هر مطلبي بدون استناد گفته شود به كميته انضباطي ارجاع مي‌دهيم.

به گزارش خبرگزاري فارس، نشست روساي كميته هاي داوري استان ها با حضور علي كفاشيان در مهمانسراي كمپ تيم هاي ملي برگزار شد.

در اين نشست كه علي كفاشيان، غلامرضا بهروان عضو هيات رئيسه فدراسيون و عضو كميته داوران و مسعود عنايت؛ رئيس كميته داوران نيز حضور داشتند، كفاشيان در سخناني به نكات مهمي اشاره كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رئيس فدراسيون فوتبال گفت: فدراسيون فوتبال بيشترين جلسات را در ماه درباره كميته داوران برگزار مي كند كه اين امر به خاطر ماهيت كميته داروان است.بخش اجرايي اين كميته بيشتر معطوب چينش در مسابقات مختلف كشور است و ترافيك كار در كميته داوران با اين حجم از رقابت ها و داوري در ليگ هاي مختلف سنگين است و به نظر مي رسد بايد توجه خود را بيشتر به اقدامات اصولي معطوف كند.

وي تصريح كرد: كميته داوران علاوه بر اداره كردن قضاوت رقابت ها،در استعداديابي،ارزيابي و آموزش داوران هم فعاليت دارد و در اين باره بايد استان هايي كه سهميه كمي در داوران دارند ،استعدادها را به كميته داوران معرفي كنند.وي با اشاره به ارزيابي استعداديابي داوران گفت:آقايان خوشخوان و نظري مسئولان استعداديابي داوران هستند.

رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به بازدهي بين المللي كميته داوران عنوان كرد: سال پيش سال خوبي از لحاظ بين المللي براي داوران بود و كنفدراسيون فوتبال آسيا سهميه هاي زيادي به داوران ايران داد.همچنين حضور يك كمك داور ايراني در جام جهاني نشان مي دهد كه ظرفيت داوري فوتبال ايران چقدر بالاست.

كفاشيان درباره اعتراض مربيان،بازيكنان و مديران درباره داوري و اتهام به داوران گفت:فصل بعد اگر كسي اعتراض داشته باشد و آن را به صورت مستند ارائه كند آن را قبول مي كنيم اما اگر از طريق رسانه ها و غير مستند و يا مستند اعلام كند با آن برخورد مي كنيم و به كميته انضباطي مي فرستيم.

كفاشيان خاطرنشان كرد: داوران بازوهاي اصلي هيات هاي استاني هستند و ارتباط با مركز از سوي آنها بايد وجود داشته باشد .به همين خاطر ،عنايت سيستم خاصي را بايد اعمال كند كه همانطور كه قبلا هم اينطور بوده، انتخاب داوران سليقه اي نباشد و در آن سيستم داروان چينش شوند.ما هر چيزي كه داوران احتياج داشته باشند در اختيار آنها مي گذاريم و فضا را براي پيشرفت داوري باز كنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016