دوشنبه 31 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايتاليا با توقف برابر نيوزلند همچنان در حسرت برد ماند (+ ویدئو)، فارس

مدافع عنوان قهرماني جهان در دومين ديدار خود در جام‌جهاني نيز متوقف شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، تيم ايتاليا به رهبري مارچلو ليپي به مصاف نيوزيلند رفت كه در پايان به تساوي يك بر يك رسيد تا پس از توقف مشابه روز نخست مقابل پاراگوئه، تنها دو امتياز اندوخته كند و خطر حذف را بيش از پيش حس كند.

اين دو تيم مقارن ساعت 18:30 امروز به وقت تهران از گروه ششم در ورزشگاه امبومبلا شهر نلسبوري به مصاف هم رفتند كه هر كدام يك بار تور دروازه ديگري را به لرزه در آوردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين جدال كه به قضاوت كارلوس باترس، داور اهل كلمبيا انجام شد، نيوزيلند توسط اسمليز در دقيقه 7 از غفلت خط دفاع ايتاليا استفاده كرد و در موقعيتي مشكوك به آفسايد دروازه‌ لاجوردي‌ پوشان را گشود.

تيم تحت لاجوردي‌پوش پس از دريافت گل، فشار حملات خود را بر تيم كم‌سابقه جام افزايش داد و دردقيقه 29 داور خطاي تامي اسميت مدافع تيم نيوزيلند را درون محوطه جريمه خودي اعلام كرد و ياكوئينتا، از روي نقطه پنالتي بازي را به تعادل كشاند.

در نيمه دوم هر دو تيم تلاش براي رسيدن به گل كردند كه در اين ميان نيوزيلند صاحب دو موقعيت خوب شد. تيم ايتاليا نيز در دقايق پاياني فشار زيادي آورد ولي موفق به زدن گل برتري نشد و در نهايت شاگردان مارچلو ليپي در دومين بازي خود نيز متوقف شدند.

در اين جدال فالون، اسميت و نلسون از تيم نيوزيلند كارت زرد گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016