چهارشنبه 16 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وحيد هاشميان: فقط در آلمان يا ايران بازی می‌کنم، پيشنهادی نباشد، مربی‌گری می‌کنم، ايسنا

- گفت‌وگويی با پرسپوليس داشته‌ام اما هنوز مشخص نيست

مهاجم سابق تيم بايرن مونيخ گفت: اگر به لحاظ مالی و شخصيت تيمی از تيم‌های ايرانی يا تيم‌های دسته يکی آلمان پيشنهادی داشته باشم، يک سال ديگر بازی می‌کنم، در غير اين صورت به کار مربی‌گری خواهم پرداخت.

وحيد هاشميان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيتش گفت: يک‌شنبه به ايران می‌آيم. اگر پيشنهادی از سوی تيم‌های دسته يکی آلمان يا تيم‌های ايرانی داشته باشم که هم به لحاظ مالی خوب باشد و هم اين که شخصيت تيمی داشته باشد آن تيم را انتخاب می‌کنم و يک سال ديگر بازی می‌کنم، در غير اين صورت به کار مربی‌گری خواهم پرداخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: به هر حال من در بايرن مونيخ و بهترين تيم‌های آلمان بازی کرده‌ام و بايد اين دو فاکتور را برای انتخاب تيم بعدی در نظر داشته باشم، ضمن اين که با اين سن و سال ديگر حوصله تغيير کشور و حضور در کشورهای جديد را ندارم و يا در دسته يک آلمان بازی می‌کنم يا در ايران.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا از پرسپوليس پيشنهاد داريد؟ گفت: چند هفته پيش گفت‌وگويی تلفنی انجام گرفت اما ديگر صحبتی انجام نشده است، با اين حال پس از بازگشت به ايران وضعيتم مشخص می‌شود.

هاشميان در پاسخ به اين سوال که آيا اگر با پيشنهاد قابل توجهی مواجه نشديد، امسال از فوتبال خداحافظی می‌کنيد و به کار مربی‌گری می‌پردازيد؟ گفت: من هميشه به دنبال کار مربی‌گری بوده‌ام و همين چند روز پيش در دو کلاس مربی‌گری در رده B و جوانان حضور داشته‌ام. همواره کار مطالعه را هم به عنوان يکی از موضوعات مورد علاقه‌ام پيگيری کرده‌ام با اين حال آمادگی بدنی‌ام را حفظ کرده‌ام و هر روز به صورت انفرادی تمرين می‌کنم.

هاشميان حاضر نشد هيچ پاسخی به بيانيه باشگاه پاس همدان بدهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016