چهارشنبه 16 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: تماشای جام جهانی از روی سکوها ناراحت‌کننده بود، تيم های آسيايی به خوبی از فوتبال آسيا دفاع کردند، ايسنا

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، قطبی در هنگام حضور برسر تمرينات تيم ملی دختران درباره سفرش به آفريقای جنوبی گفت: در مدت ۱۸ روز حضورم در آفريقا ۱۱ بازی را از نزديک تماشا کردم که ۹ بازی آن بازی تيم‌های آسيايی بود. من تمام بازيهای کره شمالی، کره جنوبی و استراليا را از نزديک تماشا کردم. همچنين ديدار آفريقای جنوبی، اروگوئه و همچنين بازی پرتغال و اسپانيا را از نزديک تماشا کردم. فکر می‌کنم تيمهای آسيايی به ويژه کره جنوبی و ژاپن عملکرد بسيار خوبی داشتند و استراليا هم بدشانس بود که با دو کارت قرمز مواجه شد. برد برابر صربستان هم نتيجه خوبی بود که اين تيم گرفت. فکر می‌کنم تيمهای آسيايی به خوبی از فوتبال آسيا دفاع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: من در سه دوره گذشته جام جهانی در داخل تيم‌های ملی بودم و برايم بسيار غمگين‌کننده بود که به خاطر آن هشت دقيقه مجبور بودم از روی سکوها بازی‌های را تماشا کنم، البته اين اتفاق جذابيت‌های خاص خودش را داشت. ديدم که چطور هواداران با هزينه‌های شخصی خود به آفريقا آمده بودند تا بازيها را تماشا کنند. اين نشان می‌دهد که مربيان و بازيکنان چه کار سختی دارند.

قطبی ادامه داد: يکی ديگر از نکات جالبی که با آن برخورد کردم اين بود که کشور آفريقای جنوبی که در تاريخ خود با مشکلات فراوانی روبرو بوده چطور در طول رقابت‌های جام جهانی يکرنگ و متحد شده بود. با وجود حذف اين تيم در مرحله گروهی مردم و فدراسيون آفريقای جنوبی حمايت‌های بی‌نظيری از مربيان و بازيکنان خود به عمل آوردند.

قطبی در پاسخ به اين سوال که آيا تيم ايران توان رويارويی با تيم‌های قدرتمند آسيايی نظير ژاپن و کره جنوبی را دارد، گفت: بايد در شش ماه باقيمانده تا شروع جام ملت‌های آسيا اعضای کادر فنی از جمله خودم بازيهای حريفان ايران را زيرنظر بگيريم و اطلاعات کاملی را از اين تيمها بدست بياوريم.

قطبی افزود: برايم بسيار سخت بود که ببينم تيم ايران در جام جهانی حضور ندارد. درست است که مسووليت تيم ملی کشورم با همه مردم آن کشور است، اما من از زمانی که مسووليت را گرفتم تمام تلاشم موفقيت تيم ايران بود. هم اکنون در فاصله شش ماه مانده تا جام ملتهای آسيا بايد کارهای مختلفی را انجام دهيم و تيم‌ها را زيرنظر بگيريم. فکر می‌کنم استراليا تغييراتی خواهد داشت اما کره و ژاپن و همچنين کره شمالی تغييرات آنچنانی نخواهد داشت.

وی در پاسخ به اين سوال که سرانجام بازيهای دوستانه تيم ملی چه شد؟ گفت: فدراسيون فوتبال کميته بين‌المللی بسيار خوبی دارد، به هر حال آنها برای برگزاری بازی‌های دوستانه در حال مذاکره هستند.

قطبی در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا که از او درباره ادعاهای سيدجلال يحيی زاده پرسيده بود گفت: علاقه‌ای به صحبت در اين باره ندارم و نمی‌خواهم به اين سوال پاسخ دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016