پنجشنبه 24 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: ديدار با ستاره سرخ محک خوبی بود، از بازيکنان راضی‌ام، حريف در اوج آمادگی بود، ايسنا

اعضای تيم ملی فوتبال ايران پس از انجام ديدار برابر ستاره‌ی سرخ بلگراد صربستان، چهارشنبه شب به اتريش بازگشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملی فوتبال ايران که هفته گذشته برای برپايی اردو به اتريش سفر کرده بود، چهارشنبه شب در نخستين ديدار دوستانه خود با نتيجه يک بر يک برابر ستاره سرخ بلگراد به تساوی رسيد. اعضای تيم ملی پس از اين ديدار که در اسلوونی برگزار شد به وسيله‌ی اتوبوس به اتريش و محل برپايی اردو بازگشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




افشين قطبی پس از اين ديدار با ابراز رضايت از عملکرد بازيکنان گفت: بازی با تيم‌های فيزيکی همچون ستاره سرخ بلگراد می‌تواند محک بسيار خوبی برای بازيکنان ما باشد. ضمن اينکه ستاره سرخ ۴ هفته است که تمرينات‌اش را آغاز کرده و ما تنها سه روز است که داريم تمرين می‌کنيم.

وی افزود: من از عملکرد تيم رضايت کامل دارم و نبايد فراموش کنيم حريف‌مان تا هفت، هشت روز آينده بازی‌هايش را در ليگ کشورش آغاز می‌کند و طبيعی است که آنها در اوج آمادگی باشند.

بازيکنان تيم ملی پس از استراحت در صبح امروز، از ساعت ۱۱ به وقت محلی تمرين سبکی را برگزار خواهد کرد.

بازيکنانی که چهارشنبه شب در ترکيب تيم ايران قرار داشتند، امروز صبح ريکاوری خواهند داشت و بازيکنان ذخيره تمرينات تاکتيکی را زيرنظر قطبی ادامه خواهند داد. بنا به نظر افشين قطبی بازيکنان امروز عصر استراحت خواهند کرد و قرار است برای خريد بازيکنان به همراه کادرفنی به يکی از شهرهای نزديک محل اردويی تيم ملی بروند. تمرين‌های تيم ملی جمعه با انجام دو جلسه تمرين ادامه پيدا خواهد کرد.

تيم ملی شنبه عصر به وقت محلی در زمين تمرين تيم ايران رودروی تيم واشاش مجارستان قرار خواهد گرفت.

مهرزاد معدنچی پس از بازی با ستاره سرخ بلگراد تنها بازيکن مصدوم تيم ملی بود که به گفته مدير رسانه‌ای تيم ملی، مصدوميت اين بازيکن در بازگشت از اتريش برطرف شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016