چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخستين رده‌بندی فيفا پس از جام جهانی ۲۰۱۰: صدرنشينی اسپانيا و تداوم سقوط فوتبال ايران، ايسنا

در تازه‌ترين رده‌بندی فيفا، تيم ملی اسپانيا قهرمان جام جهانی به صدر جدول رفت و تيم ايران هم مانند ماه‌های گذشته به سقوطش ادامه داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پس از پايان جام جهانی ۲۰۱۰، فيفا امروز تازه‌ترين رده‌بندی تيم‌های ملی جهان را اعلام کرد که تيم ملی اسپانيا با توجه به قهرمانی در اين رقابت‌ها به صدر جدول رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اسپانيا با کسب ۱۸۸۳ امتياز به صدر جدول رفته و هلند نايب قهرمان جهان هم با صعود دو پله‌ای و کسب ۱۶۵۹ امتياز در رده دوم اين رده‌بندی ايستاده است. برزيل که پيش از جام جهانی، صدرنشين رده‌بندی فيفا بود با دو پله سقوط در جايگاه سوم قرار گرفته است.

در ميان تيم‌های بالانشين، اروگوئه با ۱۰ پله صعود بيشترين جهش را داشته است. بر اساس اين رده‌بندی اين تيم با ۱۱۵۲ امتياز تيم ششم دنياست.

در آسيا هم تيم ايران که از جام جهانی ۲۰۰۶ سير نزولی‌اش آغاز شد، با سه پله سقوط نسبت به رده‌بندی ماه قبل در رده ۶۴ جهان و چهارم آسيا ايستاده است. ايران در اين رده‌بندی ۵۲۲ امتيازی است.

استراليا با وجود عملکرد ضعيف‌اش در جام جهانی بدون تغيير در مکان بيستم دنيا و اول آسيا قرار گرفت و پس از اين تيم، تيم‌های ژاپن و کره‌جنوبی در رده‌بندی آسيايی به ترتيب در رده‌های دوم و سوم تيم‌های آسيايی قرار گفته‌اند. ژاپن با ۱۳ پله صعود در رده تيم سی و دوم جهان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016