جمعه 22 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار فيفا مبني بر عدم اجازه براي بازي به تيم فوتبال بانوان، فارس

رئيس فدراسيون بين‌المللي فوتبال پس از شنيدن صحبت‌هاي رئيس و دبيركل كميته المپيك به برگزاري ديدار ايران و تركيه رضايت داد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از سنگاپور، سپ بلاتر، رئيس فيفا، روز گذشته (پنجشنبه) از نزديك شاهد ديدار فوتبال نوجوانان ايران و تركيه بود.

وي در ابتدا به دليل نوع پوشش بازيكنان ايران قصد داشت مانع برگزاري بازي شود؛ اما با صحبت هاي محمد علي آبادي رئيس و بهرام افشارزاده دبيركل كميته المپيك ايران، به برگزاري اين مسابقه رضايت داد.

بلاتر به قدري از اين موضوع عصباني بود كه بارها در نيمه اول به علي آبادي و افشارزاده گفت كه مخالف حضور ايران با اين پوشش است.

اين موضوع اما به همين جا ختم نشد. رئيس فدراسيون بين المللي آن قدر عصبي بود كه افشارزاده و علي آبادي مجبور شدند در فاصله استراحت 15 دقيقه اي بين دو نيمه با او صحبت و بلاتر را قانع كنند. سرانجام با توضيحات رئيس و دبيركل كميته، بلاتر قانع شد كه ايران با حجاب در اين بازي به ميدان برود.

اين ماجرا البته 2 روز قبل از بازي نيز مطرح و باعث شده بود ملي پوشان ايران و مربيان تيم تا دقيقه 90 در استرس بازي كردن يا به ميدان نرفتن باشند.

تيم ايران در اين ديدار كه با نتيجه 4 بر 2 مغلوب شد، با كلاه مخصوص و حجاب كامل به ميدان رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




iranWomen_footballOutfit.jpg

فيفا بعد از پايان بازي اول تيم فوتبال بانوان به مسئولان هشدار دارد در صورت عدم تغيير در پوشش، اجازه بازي دوم را نمي‌دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از سنگاپور، سپ بلاتر كه تماشاگر بازي تيم فوتبال زير 15 سال ايران و تركيه بود، به دليل نوع پوشش بازيكنان ايراني، از اين موضوع كه اين فرم مطابق با خواسته فيفا نيست، انتقاد كرد.
وي به مسئولان ايراني هشدار داد، در صورتي كه فرم پوشش مطابق با آنچه پيش از اين فيفا تاييد كرده بود، نشود، اجازه نمي دهد بانوان ايراني روز يكشنبه مقابل گينه نو به ميدان بروند.

مسئولان ايران در تلاش هستند تا اين مشكل را تا روز يكشنبه حل كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016