جمعه 22 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: مايلی‌کهن کفر گفته است، ايلنا

ـ او به دنبال بنده خداست تا بی‌کار نماند و حتی به بالاترين مراجع کشور رجوع کرده اما دايی به هيچ کس رو نينداخته است. من نان بازوی خودم را می‌خورم. من با لطف خدا به جاهايی رسيدم که آقايان تا ۵۰ سال ديگر به آن نمی رسند.


ايلنا : علی دايی در پايان تمرين امروز پرسپوليس، پاسخگوی خبرنگارانی شد که منتظر سوت پايان بودند. خبرنگارانی که با سرعت خود را به دايی رساندند تا احتمالا مهمترين حرف‌های امروز را از زبانش بشنوند. جالب اينکه حدس آنها کاملا درست بود. مصاحبه باحرف‌های عادی آغاز شد و با اظهارنظرهای تند دايی به پايان رسيد.اين گفت و گو را به نقل از سايت گل بخوانيد.

ـ آقای دايی تمرينات پرسپوليس چطور است؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به نظر من تمرينات خوبی را پست سر گذاشتيم و موفق شديم ضعف‌های تيمی را تا حدی پوشش بدهيم.

ـ آيا با تيم ملی تعامل داشتيد؟
چطور تعامل نداشتيم؟ ۵ بازيکن اصلی را داده‌ايم که الان دارند با تيم ملی کار می‌کنند.

ـ آيا زمان مربيگری شما اين تعامل وجود داشت؟
اين برنامه‌ريزی‌ها بايد درست و با هماهنگی صورت بگيرد و اين تعامل در زمان من وجود نداشت.

ـ آقای مايلی‌کهن در آخرين مصاحبه ادعا کرده‌اند تيم شما در جام حذفی با کمک خدايان قهرمان شده است؟
به نظر من مايلی‌کهن کفر گفته و همه ما بنده يک خدا هستيم. ايشان برود به مسائل فنی خودش بپردازد. من وقت زيادی ندارم و بايد به پرسپوليس فکر کنم. البته آقايان صحبت کرده‌اند که اصلا مهم نيست. از اين گوش می‌شنوم و از آن گوش بيرون می‌کنم و سعی می‌کنم به کار خودم برسم. حواسم به تيم خودم هست

ـ نظرتان در اين‌باره که گفته‌اند شما خانه‌نشين بوديد چيست؟
می ‌توانيد از تيم‌های مختلف استعلام بگيريد. تيم‌هايی مثل استيل آذين، مس و سپاهان من را می‌خواستند که من صلاح ندانستم درباره پيشنهاد آنها حتی فکر کنم. من هيچ وقت خانه‌نشين نبودم. من بين مردم بودم ... ايشان درباره سال ۹۸ و ناکامی تيم ملی توضيح بدهند. من در تيم بزرگی هستم و افکار بزرگی در سر داريم. مردم در اين مورد بهترين قاضی هستند.مشخص است که چه کسی با اين حرف‌ها می‌خواهد باخت خودش را توجيه کند. ايشان فرافکنی می‌کنند و می‌خواهند مردم را فريب بدهند.

ـ ديگر جمله ايشان هم در مورد کيفيت قهرمانی پرسپوليس بود، آيا درست است که شما با حذف تيم‌های دسته اولی قهرمان شديد؟
دست ايشان درد نکند. ما تيم‌های ليگ يکی را حذف کرديم اما آن تيم‌ها تيم‌های ليگ برتر را برده بودند. من وظيفه‌ام بود به قولم عمل کنم. ما يک خدا داريم و اعتقادمان به اوست و نه خدايانی که آقای مايلی‌کهن از آن اسم برده است. ما توانستيم موفق بشويم و به کوری چشم خيلی‌ها قهرمان شديم. البته من دراين قهرمانی کمترين نقش را داشتم. ما امسال در جام باشگاه‌های رقابت خواهيم کرد و اين آغاز موفقيت پرسپوليس است.

ـ به نظر شما چرا آقای مايلی‌کهن اين حرف‌ها را زده است؟
ايشان از خيلی چيزها ناراحت است. او به دنبال بنده خداست تا بی‌کار نماند و حتی به بالاترين مراجع کشور رجوع کرده اما دايی به هيچ کس رو نينداخته است. بعضی‌ها اينطور مربی می‌شوند اما اگر مردم من را نخواهند من خانه‌نشين خواهم شد. مردم فوتبال را می‌فهمند و به من لطف دارند. من نان بازوی خودم را می‌خورم. خدا را شکر من با لطف خدا به جاهايی رسيدم که آقايان تا ۵۰ سال ديگر به آن نخواهند رسيد.

ـ نظرتان راجع به حرف‌های آقای مظلومی درباره قطبی و رأی فدراسيون چيست؟
زمان من خيلی بدتر صحبت می‌کردند اما جريمه‌ای در کار نبود. به هرحال اين تصميم فدراسيون بوده ...

ـ آيا با حضور آقای کاشانی در فدراسيون بايد شاهد کاهش انتقادات شما باشيم؟
من دراين مورد صحبت‌ها را کرده‌ام و نظر تازه‌ای ندارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016