شنبه 6 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شكست شاگردان قلعه‌نويي مقابل استقلال و يك امتياز براي تيم مرفاوي (+ ویدئو)، فارس

هفته هفتم ليگ برتر فوتبال جمعه شب با برگزاري 2 ديدار در تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاري فارس،‌ در نخستين ديدار، تيم‌هاي استقلال و سپاهان از ساعت 21:15 در ورزشگاه آزادي در حضور 85 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند كه اين بازي جذاب و پرگل با نتيجه 4 بر 3 به سود آبي پوشان خاتمه يافت.
بازيكنان تيم استقلال در نيمه اول يك بازي هجومي از خود به نمايش گذاشتند و توانستند توسط ميلاد ميداودي در دقايق 17 و 43 و فرهاد مجيدي در دقيقه 23 به گل دست يابند و با نتيجه 3 بر صفر به رختكن رفتند.

در نيمه دوم اين تيم سپاهان بود كه توانست گل‌هاي خورده را جبران كند و نتيجه را به تساوي 3 بر 3 برساند. گل‌هاي سپاهان را هاشم بيك‌زاده در دقيقه 61 و ميلوارد يانوش در دقايق 73 و 76 به ثمر رساندند. اما اين پايان كار نبود، در دقيقه 82 آرش برهاني در مقابل دروازه خالي توپ را به پاهاي رضا عنايتي كوبيد تا دروازه سپاهان براي چهارمين باز شود و شاگردان مظلومي با نتيجه پر گل 4 بر 3 به پيروزي برسند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قضاوت اين ديدار بر عهده سعيد مظفري‌زاده بود. وي به فرزاد آشوبي، اميرحسين صادقي و مهدي اميرآبادي از استقلال و سيد جلال حسيني و احسان حاج‌صفي از سپاهان كارت زرد نشان داد.

تركيب استقلال:
محمد محمدي، پژمان منتظري، حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقي، فرهاد مجيدي (آرش برهاني-70)، ميلاد ميداودي، مهدي اميرآبادي، آندره لوئيز (بيژن كوشكي-86)، مجتبي جباري (دسوزا-63)، فرزاد آشوبي و كيانوش رحمتي
سرمربي: پرويز مظلومي

تركيب سپاهان:
مهدي رحمتي، هادي عقيلي (ميلوراد يانوش- 46)، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، محرم نويدكيا، خسرو حيدري، احسان حاج‌صفي، جواد كاظميان (رضا عنايتي-46)، هاشم بيك‌زاده، ابراهيم توره و احمد جمشيديان
سرمربي: امير قلعه‌نويي

در دومين ديدار، تيم نفت تهران از ساعت 21:30 در ورزشگاه اكباتان تهران به مصاف مس كرمان رفت كه اين بازي با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
احمد حسن‌زاده در دقيقه 65 براي مس كرمان و محمدرضا نيك نهال در دقيقه 85 براي نفت گلزني كردند.

محسن تركي داور اين ديدار در دقيقه 60 با نشان دادن كارت زرد دوم، ميلاد فخرالديني از مس كرمان را از بازي اخراج كرد.

ساير مسابقات هفته هفتم امشب(شنبه) برگزار مي شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016