جمعه 5 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل علی دايی : مقامات سياسی به دايی توصيه کرده اند شکايتش را به فيفا نبرد، ايلنا

تعدادی از مقامات سياسی به دايی توصيه کرده اند مشکل را در داخل کشور حل کند. خود او دوست دارد کار به فيفا نکشد. منتهی تا الان مسئولان فدراسيون فوتبال در اين زمينه حرکتی انجام نداده اند


ايلنا : عسگری پيش بين وکيل علی دايی می گويد، سرمربی سابق تيم ملی در شکايت به فيفا عجله نخواهد کرد. به گفته او، اغلب مدارک اين پرونده به زبان انگليسی برگردانده شده و در صورتی که فدراسيون اين مشکل را دوستانه حل نکند، تا پايان هفته آينده يا دو هفته بعد در اختيار فيفا قرار خواهد گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پيش بين در اين باره به خبرگزاری ايلنا توضيح می دهد: «بعد از رای استيناف ما مدارک خود را جمع بندی کرديم و هر زمان که آقای دايی تصميم بگيرد آنها را به کميته قضايی فيفا ارسال خواهيم کرد. منتهی او فعلا دست نگه داشته و می خواهد بيشتر روی اين موضوع فکر کند.»
پيش بين درباره برخی از اقدامات صورت گرفته برای منصرف کردن دايی از اين شکايت، می گويد: «رايزنی های زيادی در اين زمينه انجام شده. برخی از پيشکسوتان فوتبال با او تماس گرفته اند تا شکايت خود را پس بگيرد. حتی تعدادی از مقامات سياسی به دايی توصيه کرده اند مشکل را در داخل کشور حل کند. خود او دوست دارد کار به فيفا نکشد. منتهی تا الان مسئولان فدراسيون فوتبال در اين زمينه حرکتی انجام نداده اند.»
علی دايی ، سرمربی سابق تيم ملی فوتبال ايران مدعی است که فدراسيون بخشی از مطالبات او را ناديده گرفته است با اين حال کميته استيناف هم برخلاف انتظار دايی در بررسی اين پرونده حقوق اضافه ای به او نداد.دايی تهديد کرده است که از فدراسيون فوتبال ايران به فيفا شکايت خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016