یکشنبه 11 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران - برزيل؛ ديدار خداحافظی کريم باقری از تيم ملی فوتبال ايران، مهر

کاپيتان پيشين تيم ملی فوتبال ايران و کاپيتان فعلی تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار روز ۱۵ مهر ايران و برزيل به ميدان خواهد رفت تا برای هميشه با دنيای بازی در تيم ملی خداحافظی کند.
به گزارش خبرنگار مهر، با قطعی شدن برگزاری ديدار تيم های ملی فوتبال ايران و برزيل در امارات، گروه ورزشی خبرگزاری مهر به مسئولان فدراسيون فوتبال پيشنهاد داد از اين بازی به عنوان ديدار خداحافظی بازيکنانی چون مهدی مهدوی کيا، علی کريمی و وحيد هاشميان استفاده کند اما هر يک از اين بازيکنان با بهانه ای حاضر به حضور در اين ديدار نشدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براساس اين گزارش، در تماس امروز يکشنبه علی کفاشيان با حبيب کاشانی، قرار شد از فرصت بازی با بزرگ ترين تيم فوتبال جهان، برای برگزاری مراسم قدردانی از سال‌ها حضور و افتخار آفرينی کريم باقری استفاده شود.

باشگاه پرسپوليس با اعلام اين خبر از موافقت کريم باقری با حضور در اين بازی خبر داد و اعلام کرد: آخرين خبرها حاکی از آن است که کريم باقری نيز با انجام مراسم خداحافظی خود از بازی‌های ملی در برابر برزيل، موافقت کرده است.

بر اين اساس باقری با موافقت علی دايی، دو روز قبل از بازی ايران - برزيل به امارات سفر خواهد کرد تا با حضور در اين ديدار خاص نقطه پايانی بر دوران فوتبال ملی پرافتخار خود بگذارد.

کريم باقری در آخرين بازی خود برابر امارات گل تساوی تيم ملی فوتبال ايران را به ثمر رساند هرچند اين هافبک آذری به خاطر مصدوميت در ادامه بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی غايب بود. اولين بازی ملی کريم باقری مقابل تيم ملی پاکستان در ۱۶ خرداد ۱۳۷۲ در جام اکو بوده است. او با ۸۴ بازی ملی ۵۰ گل به ثمر رسانده است.

ديدار تيم های ملی فوتبال ايران و برزيل قرار است ساعت ۲۱:۳۰ دقيقه روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه در ورزشگاه بن زايد اسپور شهر ابوظبی امارات برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016