جمعه 9 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فوتبال غرب آسيا: ايران با شکست عراق به فينال جام ششم رسيد (+ ويدئو)، مهر

تيم ملی فوتبال ايران با پيروزی برابر عراق به ديدار فينال ششمين دوره رقابتهای فوتبال غرب آسيا راه يافت تا يکشنبه شب برای کسب پنجمين قهرمانی در اين مسابقات با برنده ديدار تيم های کويت و يمن ديدار کند.
به گزارش خبرنگار مهر، ديدار مرحله نيمه نهايی ششمين دوره رقابتهای فوتبال غرب آسيا - جام زر ماکارون - از ساعت ۱۶:۳۰ دقيقه امروز جمعه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر امان بين تيم های ايران و عراق برگزار شد که در پايان شاگردان افشين قطبی با نتيجه ۲ بر يک حريف خود را شکست دادند و به فينال راه يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی دو تيم نيمه اول را با تساوی بدون گل به پايان بردند اما در نيمه دوم تيم ملی ايران در دقيقه ۵۸ توسط سيدجلال حسينی و از روی ارسال ايمان مبعلی به گل برتری دست يافت.

در ادامه اين ديدار تيم ملی عراق از ضعف خط دفاعی ايران که در چند بازی گذشته نيز کاملا مشهود بوده، به گل تساوی دست يافت. اين گل در دقيقه ۷۱ توسط مصطفی کريم به ثمر رسيد. دقايقی بعد از اين گل محمد الکريم از تيم ملی عراق به دليل خطای خطرناک روی احسان حاجی صفی با کارت قرمز اخراج شد.

شاگردان افشين قطبی در دقايق باقيمانده با استفاده از ۱۰ نفره شدن عراق به گل برتری دست يافتند. در دقيقه ۸۴ اين ديدار محمد غلامی که به جای اولادی وارد زمين شده بود گل برتری تيم ايران را به ثمر رساند.

تيم ملی فوتبال ايران بايد يکشنبه شب در ديدار فينال اين دوره از رقابتها به مصاف برنده ديدار تيم های کويت و يمن برود که از ساعت ۲۱:۳۰ دقيقه امشب به مصاف هم می روند.

تيم ايران در پنج دوره گذشته رقابتهای فوتبال غرب آسيا صاحب چهار عنوان قهرمانی شده و يکشنبه شب اين فرصت را دارد که برای پنجمين بار قهرمانی غرب آسيا شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016