پنجشنبه 15 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شكست ايران مقابل پرافتخارترين تيم جهان، فارس

تيم ملي فوتبال ايران در ديداري دوستانه با نتيجه 3 بر صفر مغلوب برزيل شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از امارات، ديدار تيم‌هاي ايران و برزيل در ورزشگاه بن‌زايد از ساعت 20:30 دقيقه به وقت تهران برگزار شد.
ملي‌پوشان ايران بازي خوبي را آغاز كردند و در دقيقه 5 توسط محمد غلامي توانستند به گل دست يابند، اما داور مسابقه به اشتباه گل او را به دليل آفسايد مردود اعلام كرد.

بازيكنان برزيل در دقيقه 14 صاحب يك ضربه ايستگاهي در پشت محوطه جريمه ايران شدند كه دني آلوس توانست با يك شوت زيبا گل اول قناري‌‌ها را وارد دروازه رحمتي كند. آلوس پس از به ثمر رساندن گل با نشان دادن عدد 4 خوشحالي خود را به علت به ثمر رساندن چهارمين گل ملي خودش ابراز داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حملات زردپوشان ادامه داشت و بازيكنان برزيل در دقيقه 20 با چند پاس تك ضرب در پشت محوطه جريمه ايران از لايه خط دفاعي عبور كردند و ضربه روبينيو به تيرك دروازه ايران برخورد كرد و در برگشت نيز پاتو نتوانست براي بار دوم دروازه ايران را باز كند و نيمه اول با نتيجه يك بر صفر به سود برزيل به پايان رسيد.

در ابتداي نيمه دوم ملي‌پوشان ايران بودند كه توانستند بازي خوبي را آغاز كنند و در دقيقه 49 جواد نكونام از سمت راست محوطه جريمه برزيل صاحب موقعيتي شد كه با بدشانسي ضربه پاي او به تيرك دروازه برزيل برخورد كرد و ايران از دستيابي به گل باز ماند.
بازيكنان برزيل پس از اين موقعيت حملات خود را در نيمه دوم آغاز كردند و در دقيقه 51 آندره سانتوس از سمت راست محوطه جريمه ايران فراري را آغاز كرد و با ارسال سانتري پاتو را در موقعيت گل‌زني قرار داد، اما رحمتي با واكنشي مناسب توپ را به كرنر فرستاد.

قناري‌ها در ادامه بار ديگر در دقيقه 58 با شوت پاتو از پشت محوطه جريمه ايران دروازه رحمتي را تهديد كردند كه سنگربان ايران توانست با واكنشي ديدني بازيكن ميلان را در به ثمر رساندن گل ناكام بگذارد.
پاتو كه پافشاري زيادي در به ثمر رساندن گل در اين ديدار داشت سرانجام توانست در دقيقه 69 در حركت عمقي دفاع ايران را پشت سر بگذارد و در موقعيتي تك به تك دروازه رحمتي را براي بار دوم باز كرد.

مهدي رحمتي در اين ديدار نمايش بسيار خوبي را از خود نشان داد و در دقيقه 85 بار ديگر ضربه نيلمار را با دست مخالف خود دفع كرد.
در دقيقه 92 نليمار براي بار سوم دروازه ايران را باز كرد تا تيم كشورمان مقابل پرافتخارترين تيم جهان با نتيجه 3 بر صفر شكست بخورد.
البته ميلاد ميداودي در دقيقه 94 نتوانست از فرصت خوبي كه داشت استفاده كند تا همان نتيجه 3 بر صفر پا برجا بماند.

فريد علي از امارات قضاوت اين ديدار را برعهده داشت.

تركيب ايران:
سيد مهدي رحمتي، محمد نصرتي، سيدجلال حسيني، احسان حاج‌صفي، پژمان نوري (ميلاد ميداودي-87)، مسعود شجاعي، جواد نكونام، آندرانيك تيموريان، خسرو حيدري (كريم باقري- 73)، ميلاد زنيدپور (ايمان مبعلي-60) و محمد غلامي (كريم انصاري‌فرد-55).
سرمربي: افشين قطبي

تركيب برزيل:
ويكتور، دني آلوس، تياگو سيلوا (رويو-78)، آندره سانتوس، لوكاس (ديويد لوييز-81)، راميرس (ساندرو-67)، كارلوس ادواردو (جيوليانو-64)، فيليپه كوتينو (الياس-46)، روبينيو (نيلمار-68)، آندره، آلكساندر پاتو.
سرمربي: منسز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016