دوشنبه 3 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برتری اوساسونا با گلزنی نکونام و شجاعی، آفتاب

اوساسونا با گلزنی بازیکنان ایرانی خود توانست هفته هشتم رقابت‌های لالیگا را با پیروزی پشت سر بگذارد.

نکونام و شجاعی با گل‌های خود دومین برد فصل جاری اوساسونا را در لالیگا رقم زدند و تیم‌شان را از انتهای جدول نجات دادند.

هشتمین هفته رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های اسپانیا لالیگا یکشنبه با انجام چهار دیدار پیگیری شد.

در یکی از این مسابقه‌ها اوساسونا در ورزشگاه خانگی خود پذیرای مالاگا بود و توانست این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. این پیروزی با گلزنی جواد نکونام و مسعود شجاعی برای تیم شهر پمپلونا رقم خورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جواد نکونام در دقیقه 2 بازی و از روی نقطه پنالتی زننده نخستین گل مسابقه بود. 35 دقیقه بعد مسعود شجاعی، دیگر بازیکن ایرانی اوساسونا برای تیمش گلزنی کرد تا برتری تیم خوزه آنتونیو کاماچو دو برابر شود. در ادامه آراندا در دقیقه 56 سومین گل مسابقه را به سود اوساسونا به ثمر رساند تا در نهایت هر 3 امتیاز بازی با نتیجه 3 بر صفر به حساب این تیم واریز شود.

گلزنی بازیکنان ایرانی اوساسونا پاسخی به انتقادهای اخیر از این دو بازیکن در رسانه‌های اسپانیا به شمار می‌آید. پیش از این عنوان شده بود که هواداران اوساسونا هنوز بازیکنان ایرانی خود را به دلیل تاخیر 4 روزه برای حضور در تمرین‌های آماده‌سازی پیش‌فصل این تیم اسپانیایی نبخشیده‌اند. نکونام در این بازی کارت زردی را نیز دریافت کرد و تا دقیقه 87 در میدان بود. شجاعی هم به طور کامل برای تیمش بازی کرد.

در دیگر دیدارهای عصر یکشنبه اسپانیول با نتیجه 2 بر یک لوانته را شکست داد. ختافه هم 3 بر صفر اسپورتینگ خیخون را از پیش رو برداشت. آلمریا و هرکولس با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

در دو دیدار دیگر عصر شنبه، سویا میزبان بیلبائو خواهد بود و ویارئال در خانه با آتلتیکو مادرید روبه‌رو می‌شود.

هفته هشتم رقابت‌های لالیگا دوشنبه با انجام دیدار رئال سوسیداد برابر دپورتیوو لاکرونیا به پایان می‌رسد. این هفته از رقابت‌ها شنبه‌شب با انجام سه دیدار آغاز شده بود. رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو 6 بر یک از سد راسینگ سانتاندر گذشت. بارسلونا در خانه ساراگوسا با دو گل لیونل مسی به پیروزی رسید و والنسیا برابر مایورکا دو بر یک تن به شکست داد.

در جدول رقابت‌های لالیگا رئال مادرید با 20 امتیاز صدرنشین است. آبی‌ ـ اناری‌ها با یک امتیاز کمتر در مکان دوم جای دارند. ویارئال با 16 امتیاز از 7 بازی در مکان سوم جای دارد.

اوساسونا هم با این پیروزی که دومین بردش در فصل جاری رقابت‌های لیگا به شمار می‌آمد، 9 امتیازی شد و بالاتر از هرکولس دیگر تیم 9 امتیازی جدول در مکان یازدهم ایستاد و خود را از قعرنشینی نجات داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016