دوشنبه 3 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: داوران زن باعث شکست ما شدند، مهر

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: از آنجایی که تیم ما در مسابقات جایزه بزرگ برزیل بالاتر از تیم ایتالیا قرار گرفت به احتمال فراوان جای این تیم را در رده بندی فیفا خواهد گرفت.

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: تیم ما در مسابقات جایزه بزرگ برزیل عملکردی خوب داشت. شروع ما خیلی خوب بود و توانستیم مقابل تیم‌های روسیه، گواتمالا، پرتغال و آرژانتین هم خوب بازی کنیم و نتایج مناسبی هم به دست آوردیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه افزود: هرچه به پایان مسابقات نزدیک می شدیم، ذخیره انرژی بازیکنان کمتر و کمتر می شد. تا جایی که ما مقابل اسپانیا و پاراگوئه فوق العاده بازی را شروع می کردیم اما در نیمه دوم قوای بدنی بازیکنان تحلیل می رفت.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با پذیرش اینکه تیمش از نظر بدنی در وضعیت آرمانی قرار نداشته، افزود: ما باید به مانند مسابقات آسیایی تیم را به گونه‌ای آماده کنیم که بازیکنان توانایی انجام 6 بازی سنگین و فشرده در یک هفته را داشته باشند.

شمس در پاسخ به این پرسش که "برای حل این مشکل جهت حضور در مسابقات جهانی چه تدابیری اندیشیده‌اید؟"، گفت: برای مسابقات جهانی بازیکنان را حداقل برای دو ماه باید در اختیار داشته باشیم. متاسفانه در باشگاه‌ها بازیکنان آنطور که باید و شاید آماده نمی شوند و باید در اردوهای تیم ملی آنها را از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برسانیم.

وی در خصوص شکست تیم ملی فوتسال ایران در مصاف با تیم پاراگوئه نیز گفت: در این بازی برای نخستین بار دو داور زن قضاوت دیدار ما را برعهده داشتند. متاسفانه این داوران نتوانستند مسابقه را کنترل کنند و اشتباهاتی بارز داشتند. آنها به جای اخراج بازیکن تیم پاراگوئه که با آرنج به صورت اصغری مقدم کوبید به کشاورز کارت قرمز نشان دادند. باور کنید اختلاف ما و پاراگوئه این نیست و باید این تیم را با سه تا چهار گل اختلاف شکست می دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات "گرند پری" برزیل گفت: در این مسابقات برخی بازیکنان جوان و کم تجربه مانند مجتبی نصیری نیا فراتر از انتظار ظاهر شدند. در بازگشت به ایران بیشتر به نفرات جوان میدان خواهیم داد و البته از توانایی بازیکنان باتجربه نیز همچون گذشته بهره خواهیم برد.

شمس در ادامه تصریح کرد: فکر می کنم با توجه به وضعیت گروه مان در مسابقات گرند پری برزیل توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. در این مسابقات تمام هم و غم ما صعود از گروهی بود که تیم های پرتغال و روسیه در آن حضور داشتند. تا بازی با آرژانتین و حتی نیمه اول دیدار با اسپانیا فوق العاده بازی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در رده بندی نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل از ایتالیا بالاتر ایستادیم در رده بندی آتی فدراسیون جهانی فوتبال به احتمال فراوان جای این تیم را در رده سوم خواهیم گرفت.

ملی پوشان فوتسال کشورمان با قبول شکست در دیدار برابر پاراگوئه از کسب عنوان سوم مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل بازماندند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016