سه شنبه 4 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی : رضايی را می دهيم به شرطی که بازيهايمان را عقب بياندازند، هر موقع بخواهند بدون هيچ ادعايی می‌روم، ايلنا

ما هميشه بد موقعی گل می‌خورديم که البته اين بار به گردن بازيکنانم نمی‌‌اندازم. در اين بازی دقايق آخر به مدافعانم اجازه نفوذ ندادم و به همين دليل طلسم شکسته شد


ايلنا: علی دايی ، سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت تنها به شرطی دو ستاره تيمش را به تيم اميد ايران می دهد که فدراسيون فوتبال مسابقات اين تيم را در هنگام بازيهای آسيايی عقب بياندازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا از ورزشگاه آزادی ، علی دايی ، بعدا از پيروزی مقابل ذوب آهن در هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال ايران ، در جمع خبرنگاران ، درباره همکاری کردن يا نکردن اين باشگاه با مربيان تيم ملی اميد ، گفت:« غلام پيروانی دوست من است. من هرکاری که از دستم بربيايد برای او انجام می‌دهم. ضمن اين که دوست دارم به تيم اميد هم کمک کنم. اما به شرطی که فدراسيون هم با ما همکاری کند. بايد اجازه بدهند رضايی و علی‌عسگر جلوی استيل‌آذين بازی کنند. چون اين دو بازيکن سی چهل درصد تيم ما هستند. ثانيا بايد بازی‌های پرسپوليس را درزمان بازی‌های آسيايی کنسل کنند . ما بدون آنها قدرتمان پايين می‌آيد و شرمنده هواداران می‌شويم. پس بايد تصميمی گرفته شود که نه ما ضرر کنيم و نه فدراسيون فوتبال.»
دايی در پاسخ به پرسشی درباره فشار روانی پس از پنج بازی بدون پيروزی در ليگ برتر گفت:« از نظر ننتيجه گيری زير فشار بودم. اما از طرف باشگاه فشاری احساس نمی‌کردم. برخی از گفت‌وگوهايی که از افراد مختلف نقل می‌شد خيالی بود و کسی قرار نبود جای من را بگيرد . من آمده‌ام که به پرسپوليس کمک کنم و هر موقع که بخواهند بدون هيچ ادعايی می‌روم. چون شرايط اين جا با تيم ملی فرق می‌کند. من با اعتقاداتم آمده‌ام و با اعتقاداتم می‌روم. مطمئن باشيد هر وقت بروم چيزی را هم جا نمی‌گذارم. من تلاشم را می‌‌کنم که تيم بهتر از اين شود. اگر قرار شد بروم با دوستی می‌روم. »
پيروزی بر ذوب آهن به گفته دايی برای پرسپوليس ۶ امتياز داشته است:« ما امروز يک بازی شش امتيازی را برديم وفاصله‌مان با ذوب‌آهن کمتر شد. اميدوارم که بتوانيم همين طور ادامه دهيم. چون حفظ اين روند خيلی مهم است.ذوب‌آهن تيم بزرگی است. آنها در پنج شش سال اخير يکی از بهترين تيم‌ها ايران بوده‌اند و توانايی‌هايشان را نشان داده‌اند. تيمی که در اصفهان و عربستان الهلال را می‌برد، تيم خيلی بزرگی است. با اين باخت ارزشش کم نمی‌شود.به نظرم آنها بعد از بازی با الهلال کمی خسته بودند.»
سرمربی پرسپوليس در توضيح کيفيت تيمش در بازی با ذوب آهن گفت:« بعد از مدتها تيم من همانگونه بازی کرد که دوست داشتم. پرسپوليس امروز با دلش بازی کردد. بازيکنان برای هواداران دويدند و جنگيدند. ما روز خوبی داشتيم و در تمام خطوط کم اشتباه ظاهرشديم. بازيکنان ما کارهای تاکتيکی را خوب انجام دادند و با تمام وجود بازی کردند. تيمی که ذوب‌آهن، فيناليست ليگ قهرمانان را با اين شرايط می‌برد، معلوم است که پتانسيل بالايی دارد. آنها به غير از يکی دو موقعيت، موقعيت ديگری نداشتند، اما موقعيت‌های زيادی داشتيم که نتوانستيم از همه آنها استفاده کنيم و تنها دوگل زديم. »
پيروزی مقابل ذوب آهن در شرايطی به دست آمد که پس از مدتها پرسپوليس از کابوس گل خوردن در دقايق آخر نجات پيدا کرد.دايی مدعی شد برای فرار از اين کابوس برنامه داشته است:«ما در طول هفته با انگيزه بالايی تمرين کرده بوديم و بازيکنان هم نشان دادند که روز به روز بهتر کار می‌کنند. ما هميشه بد موقعی گل می‌خورديم که البته اين بار به گردن بازيکنانم نمی‌‌اندازم. در اين بازی دقايق آخر به مدافعانم اجازه نفوذ ندادم و به همين دليل طلسم شکسته شد و اين بار نتوانستيم نتيجه بازی را حفظ کنيم. با اين حال من معتقدم بايد در همه بازی‌ها آنقدر گل بزنيم که اگر گل هم خورديم نتيجه عوض نشود.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016