جمعه 23 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال در وقت‌هاي اضافي پرسپوليس را شكست داد، فارس

دربي شصت و نهم با پيروزي يك بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار تيم هاي استقلال و پرسپوليس از ساعت 15 در ورزشگاه آزادي با حضور بيش از 98 هزار نفر با قضاوت مسعود مرادي آغاز شد.

اين مسابقه با هيجان و حمله پرسپوليسي ها آغاز شد. دقيقه 7 بازي محمد نوري توانست دروازه استقلال را باز كند اما بلافاصله كمك داور دوم بازي(مرتضي كريمي) اين گل را به دليل آفسايد مردود اعلام كرد.


كمي بعد از اين گل نوبت به استقلالي ها شد تا حملات خود را آغاز كنند. آبي پوشان صاحب موقعيت هاي خوبي هم شدند اما آرش برهاني دو فرصت و ميلاد ميداودي فرصت ديگري را از دست دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در دقايقي از بازي كه مدت كمي هم نبود فرصت چنداني روي دروازه هاي حريف خلق نشد.

نيمه دوم بازي با شوتي كه ميلاد ميداودي به سمت دروازه پرسپوليس زد گرم شد. در جريان بازي شاگردان دايي در چند نوبت موقعيت هاي خوب خود را از دست دادند.

در ادامه اين رقابت دو تيم بازي پاياپاي و نه چندان جذابي را دنبال كردند.

بازيكنان پرسپوليس در مواقعي كه صاحب موقعيت مي شدند با بي دقتي محض اين فرصت ها را از دست دادند.

شاگردان دايي در دقايق پاياني بازي حملات همه جانبه اي روي دروازه استقلال ايجاد كرده بودند اما اين فرصت ها يك به يك به هدر رفت.

با وجودي كه اين پرسپوليس بود كه حمله مي كرد اما اين شاگردان پرويز مظلومي بودند كه در دقيقه 90+1 توسط فرهاد مجيدي به گل رسيدند.
مرادي به مجتبي شيري، حسين بادامكي و عليرضا محمد از پرسپوليس و كيانوش رحمتي، پژمان منتظري و ميلاد ميداودي از استقلال كارت زرد نشان داد.

استقلال با اين پيروزي 20 امتيازي شد و در رده دوم به جاي پرسپوليس قرار گرفت.

اسامي بازيكنان استقلال:
محمد محمدي، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، مهدي اميرآبادي، آندره لوييز، فرزاد آشوبي، ايمان مبعلي( 67- مجتبي جباري)، فرهاد مجيدي، ميلاد ميداودي، آرش برهاني( 68- اميد روانخواه) و كيانوش رحمتي
سرمربي: پرويز مظلومي

اسامي بازيكنان پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، شيث رضايي، عليرضا محمد، حميد علي عسگر، مازيار زارع، مجتبي شيري( 60- عليرضا نورمحمدي)، اميرحسين فشنگچي( 68- محمد منصوري)، حسين بادامكي(83- كريم باقري)، محمد نورِي، هادي نوروزي و غلامرضا رضايي
سرمربي: علي دايي

dayeeSurpriseLoss.jpg
بهت دايي روي نيمكت و گريه بازيكنان پرسپوليس روي چمن آزادي
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از دريافت گل در دقيقه 91 مقابل استقلال، براي دقايقي روي نيمكت ذخيره‌ها بهت زده نشست و حاضر به ترك آن نبود.

به گزارش خبرگزاري فارس، فرهاد مجيدي در دقيقه 91 تك گل دربي 69 را به ثمر رساند تا پرسپوليس در ورزشگاه آزادي مقابل استقلال شكست بخورد.
در پايان مسابقه علي دايي از گل دقايق پاياني بهت زده شده و نمي توانست نيمكت را ترك كند. وي به همراه ساير اعضاي كادر فني در كنار نيمكت نشست و با گذشت زمان و براي انجام نشست مطبوعاتي راهي رختكن شد.

*بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس پس از دريافت گل در دقايق پاياني حاضر به ترك زمين چمن ورزشگاه آزادي نبودند. آنها در زمين دراز كشيده و گريه كنان خوشحالي هواداران استقلال را تماشا كردند.

*تعداد زيادي از هواداران پرسپوليس نيز از شكست تيم شان در دقايق پاياني ناراحت بودند و با چشمان اشك آلود ورزشگاه را ترك كردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016