سه شنبه 18 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم فوتبال امید ایران با چهارگل ترکمنستان را شکست داد، بی بی سی

تیم فوتبال امید ایران در اولین بازی در بازیهای آسیایی گوانگجو 4 بر یک ترکمنستان را شکست داد.

در بازی امروز سيد جلال حسينی دو بار ، كريم انصاری فرد و مهدی دغاغله هرکدام يك بار برای ايران گلزنی كردند.

در ديگر ديدار اين گروه ويتنام با نتيجه‌ 3 بر يك بحرين را شكست داد. در حال حاضر و در جدول گروه، ايران با سه امتياز و تفاضل گل بهتر در صدر ايستاده است.

بازی بعدی تيم ايران روز در رقابت های فوتبال 2010 بازیهای آسیایی چهارشنبه مقابل بحرين خواهد بود.

ایران آخرین بار در سال 2002 به قهرمانی فوتبال بازیهای آسیایی رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سعیدلو: در گوانگ جو پنجم یا ششم می شویم

علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی ایران پیش بینی كرد كه ورزش ایران در جدول مدالهای بازیهای آسیایی پنجم یا ششم شود.

بازیهای آسیایی 2010 در گوانگجو چین، 5 روز دیگر رسما آغاز می شود.

آقای سعیدلو درباره جایگاه احتمالی ایران در پایان این بازیها به ایسنا گفت:« ما یا پنجم می‌شویم یا ششم. برای رده‌های بالاتر هم این امكان هست چرا كه در كشور ما اگر كاری بخواهد انجام شود، حتما می‌شود. »

به گفته آقای سعیدلو، رسیدن به پله چهارمی در آسیا نیاز به "برنامه 5 ساله جدی و حمایت همه اركان نظام" دارد.

پیش از این محمد علی آبادی، رئیس سابق سازمان تربیت بدنی پیش بینی كرده بود كه ورزش ایران در بازیهای گوانگجو سوم یا چهارم خواهد شد.

محمد علی آبادی اكنون رئیس كمیته ملی المپیك ایران است.

دو وكیل شكایت علی‌حسینی را پیگیری می‌كنند

سعید علی حسینی و خانواده اش مدعی اند كه رضازاده و فدراسیون وزنه برداری ایران در محرومیت او نقش داشته اند

سعید علی حسینی، وزنه بردار جوان ایرانی می خواهد پرونده دوپینگش را به دادگاه بین المللی ورزش ببرد. مقر این دادگاه در لوزان سویس است.

عزیز علی حسینی، پدر سعید به خبرگزاری کار ایران، ایلنا گفت می خواهد به كمك دو وكیل كه یكی از آنها انگلیسی خواهد بود، پرونده محرومیت پسرش را پیگیری كند.

بر اساس حكم فدراسیون بین المللی وزنه برداری، علی حسینی به دلیل دو بار استفاده از مواد نیروزای غیر مجاز در سالهای 2006 و 2009 مادام العمر از حضور در این رشته ورزشی محروم است.

علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی ایران مدعی شد كه این سازمان تلاش خواهد كرد مشكل علی حسینی را رفع كند.ا و به ایسنا گفت: "حمید سجادی (معاون سازمان تربیت بدنی) و حسین رضازاده ( سرپرست فدراسیون وزنه برداری) را مامور كردم تا وكیل بگیرند و برای دفاع از سعید علی‌حسینی به مراجع ذی‌صلاح بفرستند. همه تلاش‌ها شده است. من قول می‌دهم به خاطر یك جوان كه می‌خواهد آینده‌اش را بسازد، در جایی كه خلاف قوانین و مقررات نباشد، همه همتم را به كار گیرم تا از وجودش به عنوان یك ورزشكار و یك مربی، بهره‌مند شویم."

با وجود این، سعید علی حسینی و خانواده اش مدعی اند كه رضازاده و فدراسیون وزنه برداری ایران در محرومیت او نقش داشته اند.

دایی حكم كمیته انضباطی مبنی بر ممنوعیت از مصاحبه را نادیده گرفت

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، كمتر از 24 ساعت پس از ممنوع المصاحبه شدنش توسط كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، با خبرنگاران گفت و گو كرد.

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز یكشنبه دایی را به دلیل "مصاحبه های اخیر" تا اطلاع ثانوی، از هر گونه گفت و گو با رسانه ها درباره فوتبال منع كرد.

در یكی از آخرین اظهار نظرها، دایی شیوه انتخاب سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران را زیر سوال برده بود. او گفته بود این مربی بر اساس روابط فامیلی با برخی مدیران انتخاب شده است.

در متن خبری كه وب سایت فدراسیون فوتبال منتشر كرد، آمده است: "بر اساس بند 2 ماده 23 آیین‌نامه انضباطی، محكومیت یا جریمه این مورد، محرومیت یك ماهه تا یك ساله از انجام مصاحبه یا جریمه نقدی است و در صورت سرپیچی كردن از این محرومیت، محرومیت دیگری برای فرد خاطی در نظر گرفته خواهد شد."

در واكنش به این حكم، دایی بعد از تمرین صبح دوشنبه تیم پرسپولیس به خبرنگاران گفت: "محروم شدنم باعث شد تا مصرتراز قبل پیگیر شكایتم از فدراسیون باشم . با این محرومیت فكر می كنم راحت تر می توانم مراحل شكایتم را پیگیری كنم."

علی دایی می گوید برای گرفتن بخشی از مطالبات مالی اش در هنگام سرمربیگری در تیم ملی، از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا شكایت كرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016