چهارشنبه 19 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاجيلو سرپرست تيم ملی فوتبال ايران: مقابل نيجريه نفرات ذخيره را محک می زنيم، مهر

سرپرست تيم فوتبال کشورمان گفت: کادر فنی قصد دارد در ديدار با نيجريه بازيکنان دخيره تيم ملی برای جام ملتهای آسيا را شناسايی کند و اين ديدار فرصتی برای بازيکنان جديد محسوب می شود.
اصغرحاجيلو در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: کادر فنی تيم ملی با توجه به ديدارهای ذوب آهن در ليگ قهرمانان آسيا و تيم فوتبال اميد در بازيهای آسيايی از موقعيت مناسب پيش آمده برای دعوت از بازيکنان جديد برای ديدار با نيجريه استفاده کرده تا درپست هايی که تيم ملی نياز به تقويت دارد، بازيکنان جديد را آزمايش کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حاجيلو اضافه کرد: به همين دليل ۹ بازيکن جديد برای ديدار با نيجريه به اردوی تيم ملی دعوت شده اند و به اعتقاد من اين فرصت خوبی برای بازيکنان جوان خواهد بود تا خود را جزو بازيکنان نهايی تيم ملی برای جام ملتهای آسيا قرار دهند.

سرپرست تيم ملی تصريح کرد: اردوی تيم ملی برای ديدار با نيجريه از روز شنبه ۲۲ آبان آغاز می شود تا ملی پوشان پس از سه روز تمرينات آماده سازی خود را برای ديدار روز چهارشنبه ۲۶ آبان آماده کنند.

وی در خصوص حضور نکونام و شجاعی در ديدار برابر نيجريه اظهار داشت: اين مسابقه جزو روزهای فيفاست و با مکاتباتی که با باشگاه اوساسونا داشتيم اين دو بازيکن مشکلی برای همراهی تيم ملی در اين ديدار نخواهند داشت.

حاجيلو در پايان با بيان اينکه بهترين بازيکنان آسيا را در تيم ملی داريم و با اين مجموعه قهرمانی در جام ملتهای آسيا دور از دسترس فوتبال ايران نخواهد بود ، اظهار داشت: تيم ملی در حال حاضر بازيکنان خوب و با کيفيتی را در اختيار دارد که در صورت حمايت و پشتيبانی همه جانبه تمامی خانواده فوتبال می تواند در جام ملتهای آسيا يکی از مدعيان قهرمانی باشد و حتی برسکوی قهرمانی بايستد.

ديدار تدارکاتی تيم های ملی فوتبال ايران و نيجريه روز ۲۶ آبان ماه جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. تيم فوتبال کشورمان خود را برای مرحله نهايی مسابقات جام ملتهای آسيا که اواخر دی ماه جاری برگزار خواهد شد آماده می کند. ايران درگروه D اين مسابقات که به ميزبانی قطر برگزار خواهد شد با تيم های کره شمالی ، عراق و امارات همگروه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016