دوشنبه 1 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فوتبال بازی های آسيايی: تقابل شرق و غرب آسيا در نيمه نهايی، اميدهای ايران در انديشه ششمين فينال، مهر

مرحله نيمه نهايی مسابقات فوتبال شانزدهمين دوره بازيهای آسيايی فردا با تقابل ژاپن با ايران و کره جنوبی با امارات برگزار می‌شود تا چهره دو تيم فيناليست اين دوره مشخص شود.
به گزارش خبرنگارمهر، تيم های فوتبال اميد ايران و ژاپن در حالی از ساعت ۱۱:۳۰ فردا سه شنبه گام به ديدار نيمه نهايی و ماقبل فينال بازيهای آسيايی می گذارند که دو تيم با اقتدار تا اين مرحله پيش آمده اند و تقابل آنها برای معرفی يک پای فينال قطعا با حساسيت ها و جذابيت های ويژه ای همراه خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ايران با ۵ پيروزی مقابل ترکمنستان، بحرين، ويتنام (مرحله مقدماتی) مالزی (مرحله يک هشتم) وعمان (مرحله يک چهارم) و به ثمر رساندن ۱۰ گل زده و ۲ گل خورده به نيمه نهايی صعود کرده و در مقابل ژاپن با پيروزی برابرتيم های چين، مالزی، قرقيزستان (مرحله مقدماتی) هند (مرحله يک هشتم) و تايلند (مرحله يک چهارم) و ۱۴ گل زده و بدون گل خورده راهی حساسترين ديدار خود در بازيهای آسيايی شده است.

نگاهی به تيم اميد ژاپن و نتايج اين تيم در ديدارهای گذشته بيانگر آن است که اميدهای ايران برای رويارويی با اين تيم نياز به فوتبالی بابرنامه و هدفمندی دارند که با کمترين ضريب اشتباهات درخط دفاع و حمله همراه باشد.

کادر فنی اميد با در اختيار داشتن ابزارهای سرعتی و دوندگی بی امان در ميانه زمين می تواند حريف را به نبردی تمام عيار در تمام نقاط زمين بکشاند و با برخورداری از آمادگی جسمانی و قدرت بدنی بهتر برتری های فنی و تکنيکی خود را به حريف تحميل کند.

فردا اميدهای فوتبال ايران برای ششمين حضور در فينال بازيهای آسيايی يکپارچه انگيزه اند و ازهمين حالا خود را روی سکوی آسيا می دانند و تنها برای بهترين و مرغوب ترين رنگ مدال گوانگجو تلاش مضاعفی را بکار خواهند گرفت تا بار ديگر به احيای نام و اعتبار فوتبال ايران در سطح قاره بپردازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016