سه شنبه 2 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازی های آسيايی: شکست تيم ملی اميد ايران برابر ژاپن، ايسنا

تيم اميد ايران با قبول شکست برابر تيم ژاپن از رسيدن به ديدار نهايی رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسيايی بازماند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از گوانگجو، تيم فوتبال اميد ايران امروز با قبول شکست برابر ژاپن نتوانست به ديدار نهايی صعود کند. اين بازی با نتيجه ۲ بر يک به سود ژاپن به پايان رسيد.

آرش افشين دردقيقه ششم برای تيم ايران گلزنی کرد اما پس از اين گل ژاپن فشار زيادی را به روی دروازه ايران وارد کرد و تيم ايران نتوانست در نيمه نخست بازی قابل قبولی را از خود ارائه کند تا اينکه در ميان حملات ژاپن کوتاميزينوما در دقيقه ۳۸ برروی اشتباهات متعدد مدافعان ايران دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پس از اين گل باز هم ژاپن بود که توپ و زمين را در اختيار داشت. در آغاز نيمه دوم وضع به همين شيوه بود. در ميان حملات ژاپن کسوکه ناگای در دقيقه ۶۰ دومين گل ژاپن را در موقعيت تک به تک وارد دروازه ايران کرد. دقايقی پس از گل ژاپن باز هم اين تيم حريف بود که توپ و ز مين را تحت کنترل خود داشت اما با گذشت زمان و از دقيقه ۶۵ به بعد تيم ايران حملات پردامنه‌ای را برروی دروازه ژاپن تدارک ديد. در دقيقه ۷۵ کريم انصاری فرد در موقعيتی تک به تک قرار گرفت و دروازه ژاپن را به زيبايی باز کرد اما کمک داور دوم اين بازی که از هنگ‌کنگ بود به اشتباه گل صحيح ايران را افسايد اعلام کرد.

پس از اين اشتباه کمک داور باز هم ايران حمله کرد و در دقيقه ۷۸ حميد علی عسگر با يک ضربه چيپ توپ رابه تيرک عمودی دروازه ژاپن کوبيد. در دقيقه ۸۴ حميد علی عسگر از فاصله دور ضربه‌ای زيبا را روانه دروازه ژاپن کرد که اين ضربه با فاصله بسيار کم به اوت رفت.

در ادامه تيم ايران حملات ديگری را بر روی دروازه ژاپن انجام داد اما هيچ کدام از اين حملات نتيجه‌ای برای ايران به همراه نداشت.

نکته‌ای که در اين بازی وجود داشت اتلاف وقت از سوی برخی بازيکنان ژاپن بود که پس از گل دوم تيمشان مداوم خود را برروی زمين می‌انداختند.

براساس آمار اعلام شده از سوی کميته برگزاری مسابقات ۵۶ درصد مالکيت توپ در اين بازی در اختيار ايران بود و تيم ايران فرصت‌های بيشتری را برای گلزنی نسبت به ژاپن در اختيار داشت.

ايران برای کسب مدال برنز بايد روز پنج‌شنبه به مصاف بازنده ديدار امارات و کره جنوبی برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016