پنجشنبه 4 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی اميد ايران بازی برده را به کره جنوبی باخت، اميدها از کسب مدال برنز فوتبال هم بازماندند، ايسنا

تيم ملی فوتبال اميد ايران مدال برنز بازی‌های آسيايی ۲۰۱۰ گوانگجو را از دست داد و در مکان چهارم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به گوانگجو؛ در ديدار رده بندی رقابت‌های فوتبال بازيهای آسيايی گوانگجو تيم ملی اميد ايران با نتيجه چهار بر سه مغلوب کره جنوبی شد و مدال برنز اين دوره از رقابت‌ها را نيز از دست داد.

غلامرضا رضايی دقيقه ۶، سينا عشوری در دقيقه ۱+۴۵ و کريم انصاری فرد در دقيقه ۴۸ گلهای ايران را به ثمر رساندند.

کره گل‌های خود را در دقايق، ۴۷، ۷۷، ۸۷ و ۸۹ وارد دروازه مهدی رحمتی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




غلامرضا رضايی در دقيقه ۶ اولين گل ايران را روی اشتباه مدافع حريف در کنترل توپ و پاس خوب ابراهيم زاده به ثمر رساند. اين اولين گل رضايی در اين دوره از بازی‌ها بود. در دقايق تلف شده‌ی بازی، سينا عشوری توپ ارسالی حميدرضا علی عسگری را به گل تبديل کرد تا ايران در نيمه‌ی دوم با آرامش کار را دنبال کند.


در دقيقه دهم سينا عشوری روی يک ضربه سر که بازيکن هم تيمی‌اش از سمت راست ارسال کرد دروازه کره‌ای‌ها را تهديد کرد اما دروازه‌بان کره جنوبی توپ را مهارکرد.


پس از اين حملات ، توپ بيشتر در ميانه ميدان در جريان بود البته کره‌ای ها تلاش زيادی می‌کردند تا از جناحين به دروازه ايران نزديک شوند که مدافعان ايران ضربات اول را زده و اجازه نمی‌دادند تا حريف موقعيت خطرناکی را ايجاد کند.


نکته جالب در نيمه نخست اين بود که مدافعان ايران برنامه خاصی برای آفسايدگيری داشتند و در چندين موقعيت مهاجمان حريف را از رسيدن به موقعيت‌های حساس محروم کردند.


دردقيقه ۲۴ مهاجم کره جنوبی از سمت راست حرکت نفوذی را انجام داد و به داخل منطقه جريمه ايران آمد اما حميدرضا علی عسگری روی يک کار دفاعی خوب توپ حريف را گرفت و اجازه کاربيشتر به بازيکنان کره جنوبی را نداد.


در دقيقه ۲۸ مهاجم شماره ۱۱ کره جنوبی گلی را به ثمر رساند که در موقعيت آفسايد بود و پذيرفته نشد هر چند ضربه اين بازيکن با اصابت به تير دروازه و برخورد با احسان حاج صفی وارد دروازه ايران شده بود.


در دقيقه ۳۰ سينا عشوری به خاطر زدن پای بازيکن کره جنوبی پس از ضربه آن هم بدون توپ کارت زردی را از داورعراقی اين ديدار گرفت.


در دقيقه ۳۳ بازيکن شماره ۱۸ کره جنوبی به دليل مصدوميت زمين را ترک کرد و بازيکن شماره دو اين تيم وارد ميدان شد تا کره‌ای‌ها تعويضی زودهنگام داشته باشند.


در دقيقه ۳۹ کره‌ای‌ها صاحب موقعيت خطرناک شدند که سيدمهدی رحمتی با حرکتی خوب موقعيت تک به تک را از بازيکنان کره‌ای گرفت و در برگشت هم سيدجلال حسينی توپ را به کرنر فرستاد.


در ادامه اين نيمه کره‌ای‌ها تمايل زيادی به گلزدن داشتند اما بازيکنان ايران با دوندگی و گرفتن موقعيت خطرناک از اين تيم اجازه گل زنی ندادند .


در دقايق تلف شده نيمه‌ی نخست محسن مسلمان حمله ای را از سمت چپ انجام داد که بازيکن شماره‌ی ۳ کره جنوبی با خطا وی را متوقف کرد و کارت زرد گرفت.


داوری اين ديدار را هم "لازم خدوم" به عنوان داور وسط، "احمد سعيد" به عنوان کمک داور اول و "عمر سليمان" به عنوان کمک داور دوم هر سه از عراق برعهده داشتند. "عبدالکريم الزارونی" داور اماراتی هم داور چهارم اين ديداربود.


در نيمه دوم کره‌ای‌ها بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان دو دقيقه اول جاچيول کو کاپيتان کره‌ای ها با يک ضربه از پشت محوطه جريمه دروازه سيدمهدی رحمتی و ايران را گشود.

درست يک دقيقه پس از اين گل کريم انصاری فر مهاجم ايران با فريب مدافع پيش رويش با يک ضربه بيرون پا از پشت محوطه جريمه دروازه کره‌ای‌ها را برای بار سوم گشود تا بازی با همان دو گل اختلاف ادامه پيدا کند.

در دقيقه ۵۱ محسن مسلمان روی خطا بر کاپيتان کره‌ای‌ها کارت زرد دريافت کرد.

در دقيقه ۵۲ بازيکن شماره ۱۱ کره‌ای‌ها ضربه‌ محکمی را از پشت محوطه جريمه به سمت دروازه ايران شليک کرد که با اختلاف اندکی به بيرون رفت.

در دقيقه ۵۶ هم آرش افشين و بازيکن کره‌ای به دليل درگيری آن هم بدون توپ کارت زرد دريافت کردند.

در دقيقه ۵۷ سيد ايمان موسوی بازيکن شماره ۲۰ ايران به جای کريم انصاری فرد به ميدان آمد.

در دقيقه ۵۹ علی مرزبان بازيکن شماره ۱۵ ايران هم جای خود را به امير شريفی با شماره ۳ داد.

دقيقه ۷۰ بازيکن کره جنوبی ضربه سری را به سمت دروازه ايران زد که سيد مهدی رحمتی آن را مهار کرد.

در دقيقه ۷۶ آرش افشين جای خود را به مسعود ابراهيم زاده داد.

در دقيقه ۷۷ بازيکن شماره ۱۰ کره جنوبی گل دوم تيم را در يک حمله از سمت چپ وارد دروازه ايران کرد.

چويونگ پارک با نفوذ از سمت چپ دفاعی ايران وارد منطقه شش متر ايران شد و دروازه خالی را باز کرد.

در دقيقه ۷۹ سيد ايمان موسوی روی يک ضد حمله پاسی را به محسن مسلمان داد که دروازه کره جنوبی توپ را برگشت داد که در برگشت هم موسوی ضربه ديگری را زد که اين بار مدافع کره جنوبی توپ را به بيرون زد.

در دقيقه ۸۰ موسوی به خاطر اتلاف وقت کارت زردی را از داور دريافت کرد.

در دقايق ۸۷ و ۸۹ بازيکنان کره جنوبی روی دو ضربه سر دروازه ايران را گشودند تا تيم فوتبال اميد ايران از رسيدن به مدال بازيهای آسيايی گوانگجو باز ماند.

کره جنوبی بدين ترتيب با پيروزی ۴ بر ۳ برابر ايران مدال برنز را کسب کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016