جمعه 26 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با رد درخواست افشين قطبی، اشکان دژآگه تيم ملی را در جام ملت‌های آسيا همراهی نمی‌کند، ايسنا

اشکان دژآگه در جام ملت‌های آسيا برای تيم ملی فوتبال ايران به ميدان نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين بازيکن ايرانی ـ آلمانی که در تهران به دنيا آمده است، به درخواست افشين قطبی برای همراهی تيم ملی فوتبال ايران در رقابت‌های جام ملت‌های آسيا پاسخ منفی داد.

اين بازيکن ۲۴ ساله که ۲۰ سال از زندگی‌اش را در آلمان بوده است، تاکنون بيست بار برای تيم ملی زير ۲۱ ساله‌های آلمان به ميدان رفته و در سال ۲۰۰۹ با اين تيم قهرمانی در قاره سبز را نيز تجربه کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دژآگه روز پنجشنبه در بيانيه‌ای که باشگاه ولفسبورگ انتشار داد، اعلام کرد: در اين باره به اندازه کافی فکر کرده‌ام. چنانچه در جام ملت‌های آسيا حاضر باشم، دست کم يک ماه تمام از ولفسبورگ دور خواهم بود. می‌خواهم شانس خودم را اينجا بجويم و اميدوارم که در دور برگشت بتوانم در ترکيب اولی تيم باشم و بدرخشم.

به نوشته پايگاه اينترنتی کيکر فدراسيون فوتبال ايران به اين تصميم دژآگه واکنشی تند نشان داده است. به نوشته اين پايگاه اينترنتی خسرو والی‌زاده در گفت‌وگويی با يکی از خبرگزاری‌های ايران، در واکنش به تصميم دژآگه گفته است ولفسبورگ او را زير فشار قرار داده و به او اجازه همراهی تيم ملی ايران را نداده است. از آنجا که جام ملت‌های آسيا رقابتی رسمی از سوی فدراسيون جهانی فوتبال است، اين کار شدنی نيست.

به گفته والی‌زاده، افشين قطبی خودش به ولفسبورگ سفر کرد تا دژآگه را برای بازی در تيم ملی ايران و همراهی در جام ملت‌های آسيا متقاعد کند.

ولفسبورگ در ماه ژانويه، ماکوتو هاسبه بازيکن تيم ملی ژاپن را نيز به دليل همراهی سامورايی‌های آبی در رقابت‌ها، به ميزبانی قطر به همراه نخواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016