سه شنبه 7 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال ايران مقابل قطر متوقف شد، مهر

ملی پوشان فوتبال کشورمان در ديداری دوستانه مقابل تيم ملی قطر به نتيجه تساوی بدون گل رضايت دادند.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۹:۱۰ امشب در ديداری دوستانه به مصاف به تيم ملی قطر رفت. اين بازی تدارکاتی که در ورزشگاه خليفه شهر دوحه برگزار شد با نتيجه تساوی بدون گل به اتمام رسيد.

در نيمه اول دو تيم بازی برابری را به نمايش گذاشتند و کمتر دروازه‌ها تهديد شد. يکی از مهمترين حوادث اين نيمه گريز سباستين سوريا از کمند مدافعان تيم ملی فوتبال کشورمان بود که با عبور از احسان حاج صفی با سيدمهدی رحمتی تک به تک شد. مهاجم اروگوئه‌ای الاصل تيم ملی قطر اما در مصاف تک به تک با رحمتی راه به جايی نبرد و يک فرصت مسلم گلزنی را از دست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




۱۴ دقيقه پس از خلق اين موقعيت توسط ملی پوشان قطری، شاگردان افشين قطبی تا آستانه گلزنی پيش رفتند. پس از آنکه ارسال بلند شجاعی از جناح چپ را دروازه بان تيم قطر بصورت ناقص دفع کرد، در يک رفت و برگشت توپ به آندرانيک تيموريان رسيد اما او چارچوب دروازه تيم ميزبان را کج ديد و نتوانست تور دروازه قطری‌ها را به لرزه درآورد.

دقايق آغازين نيمه دوم نيز آرام گذشت تا اينکه در دقيقه ۵۶ تيم قطر بازهم يک فرصت مسلم گلزنی را از دست داد. سباستين سوريا از اشتباه مسلم جواد نکونام در پاسکاری با يار کناری‌اش نهايت بهره را برد و به يکقدمی دروازه تيم کشورمان رسيد اما نتوانست از سد محکم رحمتی عبور کند. پس از آنکه رحمتی با پا مانع از پيشروی سوريا شد، نکونام به دروازه تيم کشورمان نزديک شد و توپ را از مقابل پای خلفان ابراهيم دور کرد.

تيم کشورمان در دقيقه ۷۰ می توانست دروازه تيم قطر را بازکند اما شوت سرکش پژمان نوری به تير افقی دروازه تيم ميزبان برخورد کرد. دفع ناقص مدافع قطری در پشت محوطه جريمه اين تيم به نوری رسيد تا او با شوتی سرکش تير دروازه تيم ميزبان را به لرزه در آورد.

بازی سرد و کسل کننده تيم‌های ملی ايران و قطر در دقايق پايانی نيز با کمترين حادثه و اتفاق پيگيری شد تا دو تيم به نتيجه تساوی بدون گل رضايت دهند.

تيم ملی فوتبال کشورمان در ۱۳ ديداری که مقابل تيم ملی قطر برگزار کرده است، به هشت پيروزی دست يافته، سه بار شکست خورده و دو بار با نتيجه تساوی زمين را ترک کرده است.

ملی پوشان فوتبال کشورمان صبح فردا مقابل تيم ارتش قطر صف آرايی می کنند و روز ۱۲ دی‌ماه نيز به مصاف تيم ملی آنگولا می روند.

تيم ملی فوتبال کشورمان در ديدار دوستانه مقابل تيم ملی قطر با ترکيب سيدمهدی رحمتی، محمد نصرتی (خسرو حيدری - ۴۶)، سيدجلال حسينی، هادی عقيلی، احسان حاج صفی، آندرانيک تيموريان، جواد نکونام، قاسم حدادی‌فر (پژمان نوری - ۵۸)، مسعود شجاعی (هادی نوروزی - ۷۷)، محمدرضا خلعتبری (غلامرضا رضايی - ۶۴) و رضا نوروزی (محمد غلامی - ۶۶) به ميدان رفت.

قضاوت ديدار دوستانه تيم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر بر عهده ژولت ژابو از مجارستان بود. او در اين بازی به ابراهيم ماجد و مسعد الحمد از تيم قطر و سيد مهدی رحمتی کارت زرد نشان داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016