سه شنبه 7 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين فرکی: فوتبال تهران سال‌هاست مرده است، بدعت اشتباه انتقال تيم‌ها را پايان دهند، مهر

سرمربی تيم فوتبال نفت تهران با بيان اينکه فوتبال پايتخت سال‌هاست مرده است، از نمايندگان مجلس و مسئولان ورزش پايتخت خواست مانع انتقال اين تيم به استان مرکزی شوند.
حسين فرکی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان مطلب فوق در مورد انتقال تيم فوتبال نفت به استان مرکزی گفت: فوتبال تهران بر خلاف سال‌های دور مدت‌هاست مرده است. در اين شرايط که فوتبال پايتخت رونق گذشته را ندارد، وظيفه نمايندگان آن در مجلس شورای اسلامی، مسئولان اداره کل تربيت بدنی استان، هيئت فوتبال و ساير مسئولان ورزش و فوتبال اين استان است که مانع از انتقال تيم‌های ليگ برتری آن به شهرهای ديگر شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی خاطرنشان کرد: انتقال تيم‌های تهرانی به شهرهای ديگر، بدعت اشتباهی بود که در گذشته گذاشته شد و بايد يک جا به آن پايان داد تا فوتبال به روند عادی گذشته اش بازگردد. همچنين استان‌ها هم با تقويت بيشتر تيم‌های خود، شرايط حضور آنها را در ليگ برتر بوجود آورند تا هم شادی اين صعود را تجربه کرده و هم تماشاگران به تيم خود تعصب داشته باشند.

سرمربی تيم نفت با بيان اينکه از مسئولان می‌خواهد هرچه زودتر وی و بازيکنان اين تيم را از اين بلاتکليفی خارج کنند، تاکيد کرد: نفت متعلق به تهران است و من به عنوان سرمربی اين تيم از روزی که بحث انتقال آن مطرح شد، با مشکلات بسياری مواجه شدم. امروز بايد علاوه بر توجه به مسائل فنی تيم، تمرکز ۲۸ بازيکن تيم که پس از طرح اين خبر از بين رفته را به شرايط مطلوب برگردانم.

وی در اين مورد اضافه کرد: جديدا هم دوگانگی هم بين تماشاگران بوجود آمده که عده‌ای نفت را با نان "نفت تهران" و عده‌ای ديگر با نام "نفت اراک" تشويق می‌کنند که حتما تيم از اين مشکلات متضرر می‌شود. با اين شرايط شما ببينيد بازيکنان ما با چه تفکر و دلهره‌ای بايد در مسابقات به ميدان بروند و قطعا اين مسئله روی عملکرد و نتيجه‌گيری آنها تاثير منفی می‌گذارد.

فرکی در پايان در خصوص وضعيت تيم ملی و کادر فنی آن گفت: يعنی فوتبال تا اينقدر حرفه‌ای شده که قبل تورنمنت بزرگ و مهم جام ملت‌های آسيا وضعيت ادامه همکاری با سرمربی تيم ملی را مشخص کرده و می‌خواهيم پيش از آغاز مسابقات هم سرمربی جديد را انتخاب کنيم؟ اين اتفاق از روز نخست هم درست نبود اما اميدوارم تيم ملی ضربه اين اشتباه را نخورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016