پنجشنبه 30 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادعای سرمربی امارات: بهتر از ايران بوديم ! آن‌ها تنها سه فرصت گلزنی داشتند، ايسنا

سرمربی تيم فوتبال امارات گفت: از ايران بهتر بوديم. آن‌ها تنها ۳ فرصت گلزنی داشتند که هر سه آن را تبديل به گل کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از دوحه، سرکو کاتانچ سرمربی تيم ملی فوتبال امارات پس از شکست ۳ بر صفر شاگردانش در بازی برابر ايران و حذف از جام ملت‌ها گفت: پس از گل نخست ايران سعی کردم شانس را به بازيکنان جوان‌تر بدهم و از همين رو مهاجم اول تيمم را تعويض کردم. درباره کل بازی‌ها هم بايد بگويم که بازيکنان امارات بيشترشان جوان و آينده‌دار هستند. آن‌ها از تيم‌های پايه و المپيک آمده‌اند و معتقدم در سال ‌های آينده حرف‌های زيادی را از اين تيم خواهيد شنيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او که در نشست خبری پايان بازی صحبت می‌کرد، ادامه داد: شما می‌دانيد که بازی در چنين تورنمنتی به قدرت بدنی بالا نياز دارد. ايران، عراق و کره شمالی همگی تيم‌های قدرتمند و فيزيکی هستند و ما با آنکه روی قدرت بدنی تيم‌مان کار کرده بوديم ولی به هر حال تيم‌های ديگر از ما قوی‌تر بودند.

کاتانچ افزود: پس از گل اول ايران خواستم شانس بازی را به چند بازيکن جوانی که تا به حال فرصت بازی را پيدا نکرده بودند، بدهم.

سرمربی امارات درباره نتايج ضعيف تيم‌های کشورهای عربی حوزه خليج فارس گفت: درباره تيم‌های ديگر حرف نمی‌زنم ولی درباره تيم خودمان بايد بگويم که آمار نشان می‌دهد در تمام بازی‌هايمان آمار شوت‌زنی بهتری داشتيم حتی در اين بازی هم بهتر از ايران بوديم. ايران تنها ۳ شانس گل داشت که هر سه آن را تبديل به گل کرد. ايران و عراق فوتبالی فيزيکی مبتنی بر قدرت بدنی دارند. ايران با تکيه بر تکنيک بازيکنانش توانست برتری را به دست بياورد.

کاتانچ درباره بازی تيم‌های ملی ايران و کره جنوبی در دور يک چهارم نهايی هم گفت: ايران بهترين تيم گروه بود. آن‌ها از نظر فيزيکی و تاکتيکی عالی هستند. بازی آن‌ها با کره يک بازی خوب خواهد شد که روی ديگر آن هم تيم خوب کره است.

اين مربی در پايان درباره آينده‌اش در فوتبال امارات هم گفت: نمی‌دانم واکنش مديران اماراتی چه خواهد بود اما اکنون تنها به رقابت‌های مقدماتی المپيک فکر می‌کنم و اينکه بايد به اين تيم کمک کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016