پنجشنبه 30 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: هيچ تيمی دوست ندارد با ايران بازی کند، حواشی مانع موفقيت ما نمی‌شوند، مهر

سرمربی تيم ملی کشورمان عملکرد بسيار خوب اين تيم در مرحله گروهی جام ملت‌ها را عاملی دانست که همه تيم‌ها از رويارويی با ايران نگران باشند.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به دوحه قطر، افشين قطيی پس از پيروزی تيم ملی ايران برابر امارات ضمن بيان مطلب فوق گفت: با بازی‌هايی که ايران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسيا انجام داد هيچ تيمی دوست ندارد برابر اين تيم به ميدان برود. ما در سه بازی با ترکيب‎های مختلف، سازماندهی خوب، انرژی و تلاش بالا و تمرکز قابل قبول برای رسيدن به پيروزی تلاش کرديم که اينها مزيت‌های خوبی برای يک تيم حرفه‌ای است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اضافه کرد: تيم ما طوری ساخته شده است که برابر هر تيم بين‌المللی که قرار بگيرد می تواند بازی خوبی را ارائه دهد و به همين دليل است که تيم‌ها دوست ندارند در اين جام با ما روبه‌رو شوند.

سرمربی تيم ملی کشورمان با اشاره به اينکه ما از سه روز باقيمانده تا ديدار با کره جنوبی برای حضور موفق در آن ديدار بهترين استفاده را می کنيم، افزود: وظيفه من اين است که تيمی بسازم که همه بازيکنان در موفقيت آن نقش داشته باشند. ما بايد برای رسيدن به قهرمانی ۶ بازی مهم را در طول ۱۸ روز برگزار کنيم به همين دليل احتياج است هر ۲۳ بازيکن تيم ملی به ما کمک کنند.

وی اضافه کرد: حضور بازيکنان و اين پيروزی‌ها به ما کمک می کند که با روحيه بالاتر برای رسيدن به هدف آخرمان که قهرمانی در اين جام است با قدرت بيشتری پيش برويم.

خبرنگاری پرسيد: "اين پيروزی با سه گل برای شما چه احساسی را ايجاد کرد؟"، قطبی در پاسخ گفت: اين برد خيلی شيرين بود و به من چسبيد. البته بسيار خوشحالم پنج بازيکن تيم ملی در اين ديدار برای نخستين بار پيراهن تيم ملی را بر تن کردند و آنها با تلاش بالا کادوی بسيار خوبی را به مربيان تيم ملی دادند که اين مسئله برای من بسيار جالب و ارزشمند است.

وی افزود: ما در اين بازی خصوص نيمه دوم عملکرد بسيار خوبی داشتيم و بازی بين المللی را از خود ارائه کرديم که اميدوارم بتوانيم در بازی با کره جنوبی نيز اين عملکرد را داشته باشيم.

خبرنگار ديگری پرسيد: "آيا حاشيه سازی روزنامه‌های عربی تاثيری در موفقيت تيم ملی در اين جام خواهد داشت؟"، سرمربی تيم ملی کشورمان به اين سئوال اين گونه پاسخ داد: هيچ حاشيه‌ای نمی تواند جلوی موفقيت‌های تيم ملی را بگيرد.

وی اضافه کرد: در تيم ايران همه بازيکنان يکديگر را دوست دارند و ما يک تيم يکدست هستيم که تمام انرژی و تلاش خود را برای موفقيت تيم ملی و در نهايت خوشحالی مردم ايران بکار می بنديم.

قطبی در پايان گفت: همانطور که در گذشته گفتم هر پيروزی مانند ويتامينی برای بازيکنان است که اطمينان به نفس آنها را بيشتر کرده تا بتوانند در بازی‌های آينده و مسابقات مهم پيش رو با موفقيت زمين مسابقه را ترک کنند.

تيم ملی فوتبال کشورمان با برتری قاطع مقابل عراق، کره شمالی و امارات به عنوان صدرنشين گروه D به مرحله يک چهارم نهايی جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا صعود کرد که ساعت ۱۹:۵۵ روز شنبه در اين مرحله برابر کره‌جنوبی به ميدان می‌رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016