چهارشنبه 4 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری فيزيکی علی دايی با يک ليدر پرسپوليس، ايلنا

به گفته شاهدان عينی کتک‌کاری بين دايی و ليدر مذکور شدت زيادی داشته و قطعا بازتاب و پيامدهای زيادی در روزهای آينده خواهد داشت.


ايلنا: خبرهای رسيده از منابع نزديک به باشگاه پرسپوليس،از درگيری علی دايی با کی از ليدرهای اين تيم حکايت می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا علی دايی سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس مدتی است با چند نفر از ليدرهای اين باشگاه اختلاف پيدا کرده که اين اختلاف در نهايت منجر به درگيری او با يکی از اين افراد شد. شروع اين اختلافات به هفته‌های آخر نيم فصل اول برمی‌گردد که تيم پرسپوليس نتايج ضعيفی می‌گرفت و چندين بار بخشی از هواداران اين تيم را مجبور کرد که عليه دايی شعار دهند. از آن به بعد روابط دايی با تعدادی از ليدرها تيره شد به طوريکه او از حبيب کاشانی سرپرست باشگاه خواست اجازه ندهد آنها به تيم نزديک شوند. بعد از اين اتفاقات پيامک‌هايی عليه دايی مخابره شد که گفته می شد منشا آنها همين ليدرها هستند. حتی خود دايی ديروز در گفتگو با رسانه‌ها تاکيد کرده بود که منشا اين پيامک‌ها را شناسايی کرده و به زودی با آنها برخورد خواهد کرد.
در همين رابطه دقايقی قبل خبر رسيد که دايی در ساختمان باشگاه پرسپوليس با يکی از همين ليدرها برخورد داشته و بعد از اينکه بحث پيامک‌ها را به ميان کشيده درگيری لفظی بين آنها شدت گرفته به طوری که منجر به درگيری فيزيکی شده است. به گفته شاهدان عينی کتک‌کاری بين دايی و ليدر مذکور شدت زيادی داشته و قطعا بازتاب و پيامدهای زيادی در روزهای آينده خواهد داشت.
باشگاه پرسپوليس هنوز در اين رابطه موضع گيری نکرده به همين دليل بايد منتظر ماند و ديد که حبيب کاشانی با اين بحران جديد چگونه مقابله خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016