جمعه 15 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: متاسفانه برای ما و خوشبختانه برای کريمی اين انتقال انجام نشد، ايسنا

- خاطره آن شکست‌ها را از ذهن هواداران پاک می‌کنيم


علی دايی اين قول را به هواداران پرسپوليس داد که با شروع ليگ، نتايج نيم فصل اول را به فراموشی بسپارند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) درباره آخرين شرايط اين تيم در آستانه آغاز مجدد ليگ برتر و ديدار شنبه با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خدا را شکر همه چيز خوب است و در اين مدت به طور منظم تمرين‌هايمان را پيگيری کرده‌ايم. همه ما آماده هستيم که ان‌شاءالله ليگ را با بازی‌ها و نتايج خوب آغاز کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دايی در مورد تاثير اردوهای امارات و ترکيه در روند پرسپوليس گفت: ان‌شاءالله با شروع بازی‌ها نشان خواهيم داد که اين اردوها چقدر برای ما مفيد بوده است. اين اردوها هم از لحاظ تاکتيکی خوب بود و هم نقاط ضعف و قوت‌مان را به ما نشان داد. بازيکنان هم به اعتماد به نفس بالايی دست پيدا کرده‌اند.

علی دايی با بيان اينکه سعی می‌کنيم هواداران پرسپوليس نتايج نيم فصل اول را به فراموشی بسپارند، گفت: اين قول را به هواداران می‌دهم که ضمن تلاش تا آخرين حد توان‌مان، نتايج خوبی بگيريم و ان‌شاءالله بتوانيم خاطره آن بازی‌های بد را از ذهن هواداران پاک کنيم.

وی در مورد ديدار پرسپوليس با نفت آبادان نيز گفت: نفت تيم بسيار خوبی است و بازی سختی را مقابل اين تيم در پيش داريم اما ما در اين بازی محکوم به برد هستيم و ان‌شاءالله از سد اين تيم خواهيم گذشت.

سرمربی پرسپوليس در مورد رفتن علی کريمی به شالکه گفت: برای کريمی آرزوی موفقيت می‌کنم، هميشه گفته‌ام که علی از لحاظ فنی يکی از بهترين‌های فوتبال ما بوده و هست. کريمی به من زنگ زد و من در اين وضعيت به او حق می‌دهم. مطمئنا در اين وضعيت علی به اين انتقال نياز داشت تا اتفاقاتی که برای او افتاده بود را فراموش کند و خود را نشان دهد، در روز آخر به من زنگ زد و به من گفت که مطمئن بودم که می‌توانستيم به همديگر کمک کنيم. نمی‌توانم بگويم متاسفانه يا خوشبختانه اما متاسفانه برای ما و خوشبختانه برای کريمی اين انتقال انجام نشد. فقط می‌توانم آرزو کنم که علی در شالکه توانايی‌های فنی خود را نشان دهد.

علی دايی در مورد منتفی شدن پيوستن سامال سعيد به پرسپوليس نيز به ايسنا گفت: اطلاعاتی که به من داده‌اند اين گونه بود که اين بازيکن ۲۲ ساله است و می‌توانيم او را به خدمت بگيريم، به همين دليل من با او صحبت کردم اما متاسفانه پس از آن باشگاه به من گفت که او ۲۵ ساله است و نمی‌تواند به ما اضافه شود.

دايی در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا با توجه به اين شرايط بازيکن آسيايی ديگری را در نظر داريد يا خير گفت: فعلا بازيکن ديگری مد نظر نداريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016