یکشنبه 18 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فتح الله زاده: حجازی بخواهد می تواند رئيس هيات مديره باشگاه استقلال شود، ايرنا

تهران - سرپرست باشگاه استقلال گفت: پيشنهاد علی سعيدلو به ناصر حجازی صوری نبوده است و اگر او بخواهد می تواند رئيس هيات مديره باشگاه استقلال شود.
علی فتح اله زاده روز يکشنبه در گفت و گو با ايرنا، تصريح کرد: خوشبختانه حال ناصر حجازی رو به بهبود است و نسبت به چند روز گذشته شرايط مناسبی پيدا کرده است.
وی تاکيد کرد: به نظرم اگر مشکل خاصی نباشد او امروز از بيمارستان مرخص خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به پيشنهاد علی سعيدلو به ناصر حجازی مبنی بر رياست هيات مديره باشگاه استقلال، تاکيد کرد: حجازی خودش دوست ندارد در هيات مديره باشد و کارهای فنی و مربيگری را بيشتر ترجيح می دهد.
فتح اله زاده گفت: با اين حال اين پيشنهاد صوری نبوده است و حجازی هر زمانی که بخواهد می تواند در اين پست فعاليت کند.
وی با اشاره به شرايط تيم استقلال در ليگ قهرمانان آسيا يادآور شد: چهارشنبه هفته جاری بازی حساسی با النصر عربستان داريم که اميدوارم با اختلاف دو گل پيروز شويم و به مرحله بعد صعود کنيم.
وی گفت: حيف است که تيم استقلال از ليگ قهرمانان آسيا حذف شود.
فتح اله زاده ادامه داد: اميدوارم هواداران روز چهارشنبه به ورزشگاه بيايند و ما را تنها نگذارند، چرا که ما به حضور و حمايت تماشاگران نياز واقعی داريم.
وی در خصوص فسخ قرارداد دسوزا هافبک برزيلی استقلال خاطر نشان کرد: هنوز قرارداد اين بازيکن فسخ نشده است، اما صحبتهايی با اين بازيکن انجام داده ايم و به زودی اين اتفاق رخ خواهد داد.
سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به اين سئوال که چرا پرونده ساير بازيکنان متخلف و معترض با جريمه بسته شد، ولی کار دسوزا به فسخ قرارداد رسيد؟ گفت: به هر حال اين نظر سرمربی تيم است، چرا که مظلومی دسوزا را نخواست و ما هم بر اساس دلايل سرمربی تصميم نهايی را گرفتيم.
وی درباره برنامه های مظلومی برای فصل آينده، تصريح کرد: چند بار از مظلومی خواستم سريعا ليست و برنامه های فصل آينده استقلال را به من تحويل بدهد که متاسفانه وی فعلا درگير بازی های ليگ برتر و ليگ قهرمانان است و نمی تواند به اين مسائل فکر کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016