پنجشنبه 23 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال با هنكه قرارداد داخلي بست، ایسنا

ميشائيل هنكه با استقلال قرارداد داخلي بست.

علي فتح‌الله‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، از ثبت قرارداد داخلي با اين مربي آلماني خبر داد.

وي در همين رابطه اظهار كرد: با هنكه قرارداد داخلي بسته ايم و اميدوارم هر چه زودتر به ما ملحق شود. فكر مي كنم او از هفته آينده در جمع ما باشد.

هنكه متولد 27 آوريل 1957 در آلمان است. او دانش‌آموخته رشته ورزش و همچنين زمين‌شناسي در دانشگاه شهر بوخوم است. هنكه سابقه بازي در برخي تيم‌هاي نه چندان مطرح آلماني را دارد كه شناخته‌ شده‌ترين آن‌ها پادرن بورن و همچنين واتن شايد هستند. در سال 1988 فوتبالش را به پايان برد و بلافاصله دوره‌هاي مربي‌گري را آغاز كرد. او در سال 1989 در بوروسيا دورتموند دستيار هورست كوپل بود. بعدها همين سمت را زير نظر اوتمار هيتسفلد و همچنين نويو اسكالا ادامه داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هنكه سابقه مربي‌گري را نيز در كارنامه دارد. او در سال 2005 مربي‌گري كايزرسلاترن را بر عهده گرفت اما پس از شروعي ناموفق از اين تيم اخراج شد. شياطين سرخ فوتبال آلمان با هدايت او در 13 مسابقه تنها 9 امتياز را به دست آورده و قعرنشين جدول بودند. چيزي كه در پايان فصل باعث شد كايزرسلاترن حتي با مربي‌گري ولفگانگ ولف نيز نتواند موفق باشد و در نهايت به بوندسليگاي 2 سقوط كرد.

او در سال 2006 نيز هدايت تيم ساربروكن را بر عهده داشت و در اين تيم هم به عنوان سرمربي موفق نبود.

آخرين ايستگاه مربي‌گري هنكه، باشگاه كلن بوده است. او در آنجا دستيار زوانمير سولدو بود و تا اكتبر 2010 به همكاري با اين مربي كروات ادامه داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016