پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال هم از ليگ قهرمانان آسيا حذف شد، مهر

تيم فوتبال استقلال که اميدوار بود بتواند با اختلاف دو گل النصر عربستان را شکست دهد و به مرحله يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا صعود کند، با وجود پيروزی ۲ بر يک برابر نماينده عربستان، از دور رقابتها حذف شد تا شاگردان مظلومی جا پای شاگردان علی دايی بگذارند!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، ديدار تيم های فوتبال استقلال ايران و النصر عربستان در هفته ششم مرحله گروهی رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه به قضاوت "توما ماساکی" از ژاپن برگزار شد که در پايان تيم فوتبال استقلال برابر حريف عربستانی به پيروزی ۲ بر يک رسيد اما از صعود به مرحله بعد بازماند.

در اين ديدار که در حضور بيش از ۶۵ هزار تماشاگر برگزار شد دو تيم نيمه اول را با تساوی بدون گل به پايان بردند اما در نيمه دوم اين تيم عربستانی بود که توسط بدرالمطوع در دقيقه ۶۰ به گل برتری دست پيدا کرد اما در دقيقه ۶۲ فرهاد مجيدی بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه بازی استقلال اين فرصت را داشت که در دقيقه ۸۳ توسط فرهاد مجيدی از حريف پيش بيفتد اما کاپيتان آبی ها در موقعيتی عالی توپ را به بيرون زد. با اين حال حملات استقلال ادامه داشت تا اينکه در دقيقه ۸۹ هوارملامحمد با ضربه ای دقيق گل برتری را وارد دروازه النصر کرد.

در حالی که داور ژاپنی شش دقيقه وقت اضافه اعلام کرده بود و استقلال حملات زيادی را روی دروازه النصر پی ريزی کرده بود دفاع چند لايه تيم عربستانی اين فرصت را از شاگردان پرويز مظلومی گرفت که به گل سوم برسند و صعودشان را به مرحله بعد قطعی کنند.

استقلال در صورتی می توانست به مرحله يک هشتم نهايی رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا صعود کند که با اختلاف دو گل تيم النصر را شکست می داد اما اين اتفاق نيفتاد و استقلال هم مثل پرسپوليس از دور مسابقات حذف شد. علاوه بر حذف شدن که وجه اشتراک استقلال و پرسپوليس بود، اين دو تيم در آخرين شانس صعود به مرحله بعد برابر حريفانشان به پيروزی بی اثر رسيدند. استقلال برابر النصر به پيروزی رسيد اما به خاطر تفاضل گل حذف شد، پرسپوليس هم با وجود پيروزی برابر الاتحاد عربستان در يک بازی مانده به پايان مرحله گروهی حذف شد. هر چند که شاگردان دايی در بازی آخر به الوحده باختند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016