پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: سپاهان با گلباران الجزيره صدرنشين شد، مهر

تيم فوتبال سپاهان اصفهان با پيروزی پرگل برابر نماينده امارات علاوه بر صدرنشين شدن در مرحله مقدماتی، ميزبان بازی مرحله يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال سپاهان ايران در آخرين ديدار مرحله مقدماتی نهمين دوره رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۲۰:۳۰ دقيقه امروز چهارشنبه در امارات به مصاف تيم الجزيره رفت که در پايان شاگردان اميرقلعه نويی موفق شدند با نتيجه ۴ بر يک حريف خود را شکست دهند و با ۱۳ امتياز به عنوان صدرنشين راهی مرحله يک هشتم نهايی اين رقابتها شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که سپاهان صاحب موقعيت های بيشتری بود ابتدا تيم الجزيره در دقيقه ۱۴ توسط "باره" به گل برتری دست يافت اما در دقيقه ۳۲ جواد کاظميان موفق شد گل تساوی را وارد دروازه تيم الجزيره کند تا نيمه اول با تساوی به پايان برسد.

در نيمه دوم بازهم اين شاگردان قلعه نويی بودند که به لطف درخشش مهاجم سنگالی خود به گل رسيدند. در دقيقه ۶۰ ابراهيم توره گل دوم سپاهان را وارد دروازه الجزيره کرد و در دقيقه ۷۱ سومين گل اين تيم را زد . رضا عنايتی که در دقايق پايانی به جای جواد کاظميان به ميدان آمده بود در دقيقه ۲+۹۰ گل چهارم صدرنشين ليگ برتر ايران را به ثمر رساند تا سپاهان صعود شيرينی به مرحله بعد داشته باشد.

شاگردان اميرقلعه نويی با صدرنشينی در پايان مرحله مقدماتی بايد در مرحله يک هشتم نهايی ميزبان تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان باشند. ذوب آهن هم که صعودش به مرحله بعد به عنوان صدرنشين را قطعی کرده بود بايد در اين مرحله ميزبان تيم النصر عربستان باشد که امروز چهارشنبه با وجود شکست برابر استقلال راهی مرحله بعد شد. ديدار ذوب آهن و سپاهان در مرحله يک هشتم نهايی روزهای ۳ و ۴ خردادماه در اصفهان برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016