جمعه 6 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ذوب آهن با پيروزی پرگل برابر النصر به يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان آسيا رسيد، مهر

تيم فوتبال ذوب آهن با پيروزی پرگل برابر النصر عربستان به مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از مرحله يک هشتم نهايی نهمين دوره رقابتهای فوتبال ليگ قهرمانان آسيا عصر امروز چهارشنبه با ديدار تيم های فوتبال ذوب آهن النصر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پيگيری شد که در پايان به برتری ۴ بر يک نماينده ايران انجاميد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که از ساعت ۱۹:۱۵ دقيقه به قضاوت "جوی يونگ يونگ" از کره جنوبی و در حضور ۵۷۱۱ تماشاگر برگزار شد شاگردان منصور ابراهيم زاده در پايان نيمه اول با نتيجه ۲ بر صفر حريف خود را شکست دادند. محمد قاضی در ثانيه ۳۰ و ايگور کاسترو در دقيقه ۵ گل های تيم ذوب آهن را به ثمر رساندند.

در نيمه دوم بازهم ذوب آهن تيم برتر ميدان بود و موقعيت های خوبی برای گلزنی داشت. اين تيم ابتدا در دقيقه ۶۳ توسط ايگور کاسترو به گل سوم دست يافت اما در دقيقه ۶۷ بدرالموتاوا يکی از گل های خورده را جبران کرد. در ادامه بازی شاهين خيری يک گل استثنايی به ثمر رساند و با شوتی سرکش از راه دور گل چهارم ذوب آهن را در دقيقه ۷۴ به ثمر رساند.

در دقايق پايانی بازی بازيکنان النصر عربستان که از شکست تيمشان عصبانی و ناراحت بودند بازی خشنی را در دستور کار خود قرار دادند که حاصل اين بازی خشن اخراج حسين عبدالغنی در دقيقه ۸۹ به خاطر خطا روی سيدمحمدحسينی بود. النصر که استقلال را از رسيدن به مرحله يک هشتم نهايی محروم کرده بود به جمع تيم های ناکام عربستانی پيوست.

تيم فوتبال ذوب آهن با اين پيروزی پس از سپاهان دومين نماينده ايران است که به مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان صعود کرد. رقابتهای اين مرحله به صورت رفت و برگشت از شهريورماه سالجاری برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016