سه شنبه 3 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: مردم قدر حجازی را می‌دانند چون زير بار حرف کسی نمی‌رفت، ايسنا

علی دايی می‌گويد مردم ما قدر امثال ناصر حجازی را می‌دانند، اما آنهايی که بايد کاری کنند، متاسفانه عملی انجام نمی دهند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، از مسايل مختلفی از جمله درگذشت ناصر حجازی، عدم حضورش در جلسه کميته فنی باشگاه ، شکايت يک خبرنگار از او و آخرين وضعيت پرسپوليس صحبت کرده است .

* ناصر حجازی برای هميشه از ميان ما رفت، شما هم که جزو نخستين شاگردان اين مرحوم بوديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ما هر چقدر راجع به ناصر حجازی صحبت کنيم، کم گفته‌ايم. خود من به شخصه شاگرد او بودم و علاقه‌ ديگری به او داشتم و رابطه ما هميشه دو طرفه بود. به نظر من حجازی آدمی بود که حالا می‌بينيد همه مردم به خوبی و نيکی از او ياد می‌کنند و به خاطر صراحت لهجه‌اش و اين که زير بار حرف کسی نمی‌رفت، او را دوست دارند. مطمئنا مردم ما قدر چنين آدم‌هايی را می‌دانند، اما آنهايی که بايد برای امثال حجازی‌ها پا پيش بگذارند و کاری انجام بدهند، متاسفانه کاری نمی کنند. ما يک انسان خيلی بزرگ را از دست داديم و هميشه ياد حجازی در خاطر ما خواهد ماند. به نظرم شايد حجازی از نظر جسمی ديگر پيش ما نباشد، اما ياد او هميشه در ذهن ما است و او را حس خواهيم کرد، خود من که اين گونه‌ام.

* وقتی اسطوره‌ها می‌روند تازه می‌فهميم که چه کسی را از دست داده‌ايم و به همين خاطر بيشتر دلمان از کاری که يک ليدر با علی دايی کرد، به درد می‌آيد.

ببخشيد، هر کسی که نمی‌تواند چنين کاری را بکند. مطمئن باشيد آن ليدر بيرون از باشگاه نمی‌تواند سراغ علی دايی بيايد و وقتی که باشگاه مامن چنين افرادی باشد، اين اتفاق هم می‌افتد. من چندين بار گفته‌ام که همه می‌دانند که علی دايی کجاست يا کجا مغازه دارد. اگر آن ليدر با من کاری دارد،‌ چرا بيرون از باشگاه پيش من نمی‌آيد. به نظر من اينها مسايلی است که بايد موشکافی شود و سازمان بازرسی کل کشور بايد رسيدگی کند که چرا فلان کس تهديد می‌شود يا يک گزارشگر و روزنامه نگار برايش مشکل به وجود می‌آيد. بايد به اينها توجه کنند، نه مسايل ديگر. چون من در تمام اين مدت چيزی جز خوبی از مردم نديده‌ام. آنهايی که بدون هيچ چشم داشتی و بدون شيله پيله سراغ آدم می‌آيند، همين مردم هستند.

* آقای دايی! آيا به همين خاطر در جلسه کميته فنی شرکت نکرديد؟

نه. من صلاح ديدم که در جلسه کميته فنی شرکت نکنم. مسئول فنی تيم من هستم و اين حق من است که بگويم جلسه کميته فنی برگزار شود يا نشود.

* با وجود اين که از آن خبرنگاری که در اصفهان از او نام برده بوديد، عذرخواهی کرديد، اما آن خبرنگار از شما شکايت کرده است.

چنين چيزهايی بايد انجام شود تا دست خيلی‌ها رو شود. بعضی‌ها يک کارهايی می‌کنند تا به جايی برسند، اما با اين کارها دست خودشان را رو می‌کنند. اتفاقا من خيلی خوشحال شدم که آن فرد شکايت کرد، اسم آن خبرنگار را هم نمی‌دانستم و هيچ جا هم نديديد که من اسم او را ببرم اما من جراتش را داشتم و واقعيت را گفتم و در دادگاه هم واقعيت را ثابت می‌کنم. خواهش می‌کنم راجع به اين چيزهای کوچک صحبت نکنيد، اين مسايل دردی از ما دوا نمی‌کند.

* يکشنبه با سپاهان بازی داريد. شرايط تيم چگونه است؟

همان طور که در بازی پيکان ديديد، شرايط پرسپوليس عالی است. بازيکنان من فقط به کار خود و وظيفه‌ای که دارند فکر می‌کنند و مطمئنا به شکست سپاهان فکر می‌کنيم.

* هواداران پرسپوليس می‌توانند برای شکست سپاهان به شما کمک کنند.

مطمئن همين طور است. انشاءالله با حضور هواداران واقعی‌مان که تحت تاثير بعضی‌ها قرار نمی‌گيرند، خيلی حرف‌ها برای گفتن خواهيم داشت و می‌توانيم يک کار کوچک برای آن‌ها انجام دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016