چهارشنبه 12 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: از هفتـه چهـارم راه آهن واقعـی را ببينيد، ايسنا

علی دايی می‌گويد، با توجه به اينکه راه آهن تنها ۲ هفته زمان برای آماده سازی داشته نتيجه خوبی مقابل تيم بزرگ ذوب آهن کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربی تيم فوتبال راه آهن پس از تساوی دو بر دو تيمش مقابل ذوب آهن در هفته نخست ليگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی انجام داديم. با آن‌که زمان نداشتيم و فقط ۲ هفته کار کرده بوديم، اما اين نتيجه برای ما شروع بدی در ليگ نبود. بازيکنان ما با غيرت بازی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: در جريان بازی ۲ اشتباه فاحش داشتيم و روی همان توپ‌ها ۲ گل خورديم وگرنه می‌توانستيم ۳ امتياز را بگيريم. با اين حال تساوی برابر تيم بزرگ ذو‌ب‌آهن کمتر از برد نبود.

وی ادامه داد: در نيمه دوم بهتر بوديم و فقط همان ۲ اشتباه باعث گل‌ خوردن ما شد. امروز ۳ بازيکن زير ۲۳ سال داشتم و يک بازيکن نيز زير ۲۱ سال بود. با تعويض‌هايی که در نيمه دوم انجام داديم جريان بازی را به سود خودمان تغيير داديم و بر مسابقه حاکم شديم.

دايی با بيان اينکه راه آهن تيم خوبی دارد، گفت: تيمی که می‌تواند به ذوب‌آهن که در آسيا کمتر گل می‌خورد ۲ گل بزند و موقعيت‌های گل ايجاد کند تيم خوبی است. ما تيم خوبی بسته‌ايم و در آينده نيز بهتر خواهيم شد. بازيکنان نيز در تمرين‌های پيش فصل سنگ تمام گذاشتند. ما به اين فکر می‌کنيم که در آينده با راه‌آهن کارهای بزرگ انجام بدهيم. از هفته چهارم به بعد راه‌آهن واقعی را خواهيد ديد.

سرمربی راه آهن درباره تشويق خود از سوی هواداران پرسپوليس در ديدار شب گذشته پرسپوليس و ملوان، گفت: من خودم را مديون پرسپوليس می‌دانم و دست تک‌تک هواداران پرسپوليس را می‌بوسم، اما آنها بايد بدانند اسم پرسپوليس بزرگ‌تر از دايی‌هاست و بهتر است تيم خود را تشويق کنند، زيرا با اين کار به تيم پرسپوليس ضربه می‌زنند.

دايی درباره اينکه ابراهيم‌زاده گفته در سه بازی اخير ذوب آهن با تيم دايی، سعيد مظفری‌زاده داور بوده گفت: اين مسئله را از کميته داوران بپرسيد، من داوران را انتخاب نمی‌کنم و برای همه داوران احترام قائلم. خدا به ما صبر بدهد تا کمتر اعتراض کنيم.

وی درباره اينکه در اين فصل با آرامش و مهربانی بيشتری صحبت می‌کند، گفت: من هميشه آرامش داشته‌ام.

علی دايی در پاسخ به اين سوال که آيا می‌تواند قهرمانی با پرسپوليس را با راه‌آهن تکرار کند، گفت: کار سختی پيش رو داريم. اما تلاش می‌کنيم به ميانه‌های جدول برسيم. هيچ‌چيز برای ما دور از دسترس نيست. ما برای برنده شدن به ميدان خواهيم آمد و از فصل گذشته بهتر نتيجه می‌گيريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016