چهارشنبه 4 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: سپاهان ‌٣ - بنيادکار يک، زردپوشان با اقتدار به يک چهارم رسيدند، ايسنا

تيم فوتبال سپاهان با اقتدار به مرحله يک‌چهارم نهايی ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تک ديدار مرحله‌ی يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و سپاهان با پيروزی ۳ بر يک مقابل بنيادکار ازبکستان جواز صعود به جمع ۸ تيم پايانی رقابت‌ها را به دست آورد.

سپاهان که به عنوان تيم صدرنشين راهی مرحله‌ی يک هشتم نهايی شده بود، از امتياز ميزبانی بهره مند بود و با گل‌های فابيو جان واريو (۲۷)، ابراهيم توره (۳۳) و هادی عقيلی (۶۸) در مقابل تک گل جورجويچ به برتری رسيد.

سپاهان در نيمه‌ی نخست بازی بسيار خوبی را به نمايش گذاشت و نماينده‌ی ازبک هرگز اجازه‌ی خودنمايی پيدا نکرد. در نيمه‌ی دوم نماينده‌ی ايران کمی عقب کشيد و جورجويچ با ضربه‌ی سر توپ را دور از دستان مهدی رحمتی با تور دروازه آشنا کرد. اخراج ابراهيم توره در بازی تدافعی سپاهان بی تاثير نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هادی عقيلی اما اجازه نداد اختلاف حداقل بماند و با گلی که از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند بار ديگر اختلاف را به عدد دو رساند تا خيال قلعه نويی و شاگردانش از راه يابی به جمع ۸ تيم پايانی راحت شود.

سپاهان پس از اين پيروزی بايد در انتظار قرعه کشی باشد تا حريفش را در مرحله‌ی يک چهارم نهايی بشناسد.

***

قلعه‌نويی پس از صعود سپاهان:
آرزوی فينال تمام ايرانی را دارم
فوتبال ايران مديون سپاهان است

امير قلعه‌نويی گفت: بازی بسيار خوبی بود و من از بچه‌های خود ممنونم که بازی بسيار زيبايی به نمايش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه‌ی اصفهان، سرمربی تيم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پس از پايان ديدار مقابل بنيادکار ازبکستان گفت: تيم بنيادکار از تيم‌های بسيار خوب آسياست که با فيزيک بدنی بسيار بالايی بازی می‌کند و امروز در چند منطقه از زمين سعی کرد برای ما تله بگذارد که ما توانستيم جناح راست آنها را به خوبی ببنديم.

وی افزود: خط هافبک تيم بنيادکار را در وسط ميدان پرس کرديم که اين امر باعث شد قدرت تاکتيکی تيم حريف از بين برود. ما از چهارم اسفند تا سوم خرداد امسال نوزده مسابقه‌ی داخلی و خارجی داشته‌ايم و در مجموع ۲۴ پرواز انجام داده‌ايم که اين مساله باعث تخليه‌ی فيزيکی بسياری از بازيکنان ما شد، اما خوشبختانه بازيکنان ثابت کردند که می توانند ناممکن‌ها را ممکن کنند.

قلعه نويی با بيان اين که شک نکنيد که فوتبال ايران مديون سپاهان است، گفت: اميدوارم که ذوب آهن نيز فردا با يک نتيجه‌ی عالی النصر عربستان را شکست داده و ايران در مرحله‌ی يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان آسيا دو نماينده داشته باشد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: امروز شوت‌های بسيار خوبی به سمت دروازه‌ی بنيادکار روانه کرديم. بنيادکار موقعيت خاصی روی دروازه‌ی ما نداشت و در عوض ما موقعيت‌های بسياری روی دروازه‌ی تيم حريف ايجاد کرديم.

قلعه نويی همچنين اظهار کرد: از صميم قلب دوست دارم که يک فينال تمام ايرانی در ليگ قهرمانان آسيا شکل بگيرد. چون ظاهرا در صورت صعود سپاهان و ذوب آهن اين دو تيم تا فينال به هم برخورد نخواهند کرد.

وی با بيان اين که سپاهان در ده سال گذشته پرافتخارترين تيم ايران بوده است، افزود: پارسال هم در ليگ قهرمانان بدشانسی آورديم و گرنه سپاهان شايسته‌ی حضور در مراحل بالاتر بود. در بازی روز يک شنبه مقابل پرسپوليس با تمام قوا به ميدان می رويم. مطمئن باشيد که فقط برای بردن بازی می کنيم.

سرمربی سپاهان درباره‌ی وضعيت خودش هم خاطرنشان کرد: من تاکنون ليست ورودی و خروجی به باشگاه ارائه ندادم چرا که تکليف خودم هنوز مشخص نيست، اما سياست باشگاه تقويت طلايی پوشان برای فصل آينده و ادامه‌ی ليگ قهرمانان آسياست.

قلعه نويی درباره‌ی داوری هم اظهار کرد: داوری در نتيجه‌ی بازی تاثير نداشت. پنالتی ما کاملا محرز بود و حتی اخراج هم داشت. تيمی که قهرمان می شود هدف گذاری خاصی برای آينده دارد و مادر بازی آينده‌ی ليگ برتر به بازيکنان خودمان استراحت داديم و معتقدم که سپاهان در ليگ نتايج بسيار خوبی گرفت و اولين تيمی بوديم که با سه قهرمانی، سه ستاره شديم.

***

سرمربی بنيادکار:
پنالتی سپاهان اشتباه بود
اميدوارم سپاهان فيناليست شود

سرمربی تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان پس از شکست از سپاهان و حذف از ليگ قهرمانان آسيا گفت:بازی برابر سپاهان برای هر تيمی دشوار است و من به سپاهان تبريک می گويم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه‌ی اصفهان، ميرجلال کاسيموف در نشست خبری پس از پايان ديدار مقابل سپاهان گفت: گل اول و دوم تيم سپاهان شيرازه‌ی تيم ما را بر هم زد و من اعتقاد دارم که در بازی‌های تک حذفی نياز به داوران خيلی قوی‌تری است.

وی در باره‌ی همين موضوع گفت: من اعتقاد دارم که صحنه‌ی پنالتی اشتباه داوری بود و داور نبايد پنالتی اعلام می کرد. بعد از اخراج توره وضعيت ما بهتر شد اما سپاهان ۱۰ بازيکن قوی ديگر داشت.

کاسيموف با وجود شکست مقابل سپاهان نپذيرفت که تيمش خوب بازی نمی‌کند و اظهار کرد: ما با تمام توان‌مان مقابل سپاهان بازی کرديم، از بازی ۹۰ درصد بازيکنان تيمم راضی هستم، اما حريف ما تيمی قدرتمند بود و بازی کردن مقابل اين تيم اصلا آسان نبود. آنها بهتر بودند و نتيجه‌ی آن را هم گرفتند و من به آنها تبريک می گويم.

سرمربی بنيادکار در پايان اظهار کرد: از مهمان‌نوازی اصفهانی‌ها تشکر می کنم. اميدوارم سپاهان در مراحل بعدی هم موفق باشد و بتواند به فينال برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016