سه شنبه 17 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان ۹۰ جنجالی: نتيجه می گيريم رای مردم مهم نيست! خبرآنلاين

« نتيجه می گيريم رای مردم مهم نيست.» اين يکی از جملات جنجالی عادل فردوسی پور بود در برنامه ۹۰ دوشنبه شب که ۳ بامداد تمام شد.

به گزارش خبرآنلاين؛ فردوسی پور و احمد لطفی بيش از ۳ ساعت با هم چالش کردند اما هيچ يک از موضع شان کوتاه نيامدند .حتی حرف های بيش از ۱۵ نماينده مردم در انتقاد از انتقال تيم ها هم مانعی برای بازگشت لطفی از حرف هايش نشد و او تا پايان تاکيد داشت که اين تيم به شهرش منتقل شده. عادل هم در بخشی از برنامه وقتی آرای ۹۱ درصدی بيش از ۲ ميليون نفر را نشان داد که می گفتند تيم ها نبايد منتقل شوند ، به لطفی گفت:« پس نتيجه اخلاقی می گيريم رای مردم و نظر کارشناسان مهم نيست.» اين حرفی بود که از سوی يوسف نژاد نماينده مردم ساری هم تاکيد شد. او گفت:« از نظر قانون اين انتقال ها غير قانونی است. مگر تيم فوتبال ، شکلات است که هديه اش بدهيم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





کواکبيان ، نماينده مردم سمنان هم روی خط آمد و گفت:« دولت به دليل آرای ملت بايد همين امشب رايش را برگرداند.» اخوان ، نماينده مردم تفرش و آشتيان هم به شدت از لطفی انتقاد کرد و برای حرف های او از مردم عذرخواست تا لطفی بگويد :« اين ها همان هايی هستند که در دو سال گذشته کشور را به آشوب کشيدند. ما سياسی بازی نمی کنيم. اين ها هر جا که به نفع شان باشد از ملت مايه می گذارند.» اين حرف سبب واکنش کواکبيان شد و او گفت:« دوست مان کم آورد و باز بحث را سياسی کرد. امشب برنامه ۹۰ يک رفراندوم ورزشی گذاشت و مردم رای دادند . حالا بر همه ما که ادعای احترام به رای ملت را داريم واجب است ، اين نظرسنجی را بپذيريم.»

يکی ديگر از منتقدان طرح ، نماينده مردم آبادان بود که گفت:« اگر به اين استدلال ها باشد ، بايد ۲ تا تيم ديگر هم به ما بدهند چون ما مهد فوتباليم ، تازه ۸ سال هم جنگيديم.» حسينی ، نماينده اهواز هم گفت:« آقای لطفی نيم ساعت ديگر بماند ، هيات دولت را هم می برد اراک. اگر قرار به انتقال باشد بايد وزارت نفت به خوزستان بيايد که معدن نفت ماست. » اين گفته او خنده خود لطفی را هم به مراه داشت. اين مهمترين اتفاق جدال بی نتيجه ۳ ساعته بود. که عادل در لحظه آخرش گفت:« اميدوارم تصميمات ورزش ، ورزشی گرفته شوند. راه های ديگری هم برای رسيدن به محبوبيت است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016