پنجشنبه 30 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خريد امتياز پخش تلويزيونی مسابقات جام‌جهانی، عادل فردوسی‌پور می‌ماند، مهر

مدير گروه ورزش شبکه سوم سيما از خريد امتياز پخش کليه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی خبر داد و گفت: اين مسابقات با جذابيت و برنامه‌سازی خاصی از شبکه سوم سيما به روی آنتن خواهد رفت.
محمدحسين آقازمانی عصر امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام اين مطلب افزود: مشکل خريد امتيازپخش تلويزيونی مسابقات جام جهانی حل شده و صداوسيما حق پخش تمامی مسابقات مقدماتی تا فينال اين مسابقات را خريداری کرده و علاقمندان فوتبال می توانند جريان کامل اين مسابقات را از طريق شبکه سوم سيما پيگيری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آقازمانی اضافه کرد: گروه ورزش شبکه سوم در تدارک تهيه و ساخت ويژه برنامه هايی برای مسابقات جام جهانی است تا در طول مسابقات جام جهانی ضمن پخش زنده مسابقات، نکات آموزنده و فنی نيز به علاقمندان فوتبال منتقل شود.

وی دربخش ديگری از سخنان خود پيرامون شايعه کناره گيری عادل فردوسی پور از برنامه ۹۰ اظهار داشت : فردوسی پور همچون گذشته برنامه پرطرفدار ۹۰ را تهيه و اجرا خواهد کرد و اين برنامه نظير سالهای گذشته با اجرای فردوسی‌پور به روی آنتن خواهد رفت و شبکه سوم قصد هيچگونه تغييری در مسئولان اجرايی اين برنامه را ندارد.

نوزدهمين دوره رقابت های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰ از ۲۱ خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحيه در شهرهای مختلف آفريقای جنوبی آغاز خواهد شد و تا روز ۲۰ تيرماه ادامه خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016