سه شنبه 24 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس اعلام شدند - علی دایی هم هست!

سرپرست باشگاه پرسپولیس از پنج ایرانی به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه نام برد که یکی از آنها علی دایی است و محمد مایلی کهن، حمید استیلی، منصور ابراهیم زاده و حمید درخشان دیگر گزینه های حبیب کاشانی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی که عصر دوشنبه با دستور علی سعیدلو به باشگاه پرسپولیس برگشت اسامی پنج گزینه مورد نظر این باشگاه برای هدایت سرخپوشان را اعلام کرد که یکی از آنها علی دایی سرمربی فصل گذشته این تیم است.

حمید استیلی، حمید درخشان، علی دایی، منصور ابراهیم زاده و محمد مایلی کهن گزینه های حبیب کاشانی برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده هستند. حبیب کاشانی ضمن اعلام اسامی این مربیان تاکید کرد که از صبح روز سه شنبه برنامه های این مربیان را دریافت خواهد کرد تا کار جذب بازیکنان آغاز شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با کاشانی کار نمی‌کنم - تاکنون با هیچ تیمی مذاکره قطعی نکرده ام

علی دایی درباره صحبتهای کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر حضور وی در میان گزینه های سرمربیگری سرخپوشان پایتخت گفت: من حاضر نیستم با کاشانی کار کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی با بیان این مطلب افزود: آقای کاشانی تاکید کردند که تا 48 ساعت آینده برنامه های مربیان مد نظر را دریافت می کند که هیچ برنامه ای از من خواسته نشده است.

وی تاکید کرد که به هیچ عنوان نمی تواند با کاشانی کار کند ولی با این وجود تا کنون با هیچ یک از تیمهایی که از وی برای سرمربیگری دعوت به کار کرده اند صحبتی نکرده است تا تکلیف نهایی اش با پرسپولیس مشخص شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016