شنبه 8 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استیلی کنار مایلی‌کهن نشست، مهر

نشست خبری امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که محمد مایلی کهن و حمید استیلی با نشستن در کنار همدیگر به شایعه اختلاف خود پایان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور حبیب کاشانی، محمد مایلی کهن، محمود خوردبین، حمید استیلی، سومدیک و علی کریمی با حضور بیش از 50 خبرنگار و عکاس در سالن همایش های منطقه 9 شهرداری تهران آغاز شد.

حمید استیلی به همراه سومدیک با تاخیر در این نشست حاضر شد و در کنار مایلی کهن نشست تا با این کار به حاشیه هایی که بیانگر اختلاف میان این دو بود پایان دهد.

همچنین در ادامه کلیپی که توسط خواجه نوری به عنوان ترانه سرخ ساخته شده بود پخش شد که سازنده این کلیپ از حمایت‌های حبیب کاشانی و کمک هایش تشکر و پوشش خبرهای آن توسط خبرنگاران را یک دلگرمی دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خواجه نوری در این خصوص گفت: این سرود که برای اولین بار در ایران توسط یک تیم باشگاهی ساخته شد یک مزیت بزرگ دارد که در آن تمام اسطوره های پرسپولیس از ابتدا تا انتها در آن حضور داشتند که این موضوع در سرودهای تیم های بزرگی مانند رئال مادرید و بارسلونا رخ نداده است.

وی همچنین تاکید کرد: این سرود فیلمی 6 ساعته است که تاریخی زنده از ابتدای تشکیل پرسپولیس بوده که همه اسطوره ها در آن حضور داشتند. این یک بدعت تاریخی است که در فوتبال ایران رخ داد و باعث شد تیم های دیگر هم با تاخیر یک ساله ترغیب به ساختن این سرود شوند.

همچنین پیش از آغاز رسمی نشست خبری از لباس جدید تیم فوتبال پرسپولیس با اجرای مراسمی خاص رونمایی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016