شنبه 28 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کریمی: پرسپولیس خانه اول و آخر من است

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و حضورم باعث می شود طرفداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

بازیکن فصل گذشته شالکه آلمان امروز صبح با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد داخلی خود را با این تیم امضا کرد تا برای یک سال پیراهن سرخپوشان را بر تن کند.

علی کریمی درباره پیوستنش به پرسپولیس به خبرنگار ورزشی برنا گفت: خیلی دوست داشتم تا فرصتی مهیا شود که برای پرسپولیس به میدان بروم و پیراهن این تیم را بپوشم. خوشبختانه به خواسته خودم رسیده و می توانم پرسپولیس را در لیگ یازدهم همراهی کنم.

وی ادامه داد: پیشنهادات مختلفی از طرف مدیربرنامه هایم داشتم که آنها را نپذیرفتم و ترجیح دادم در سال های پایانی فوتبالم برای پرسپولیس بازی کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کریمی اظهار داشت: خوشحال هستم که در لیست تمامی مربیان پرسپولیس قرار گرفتم و این نشان می دهد که مربیان به من اعتماد دارند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و حضورم باعث می شود طرفداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. از کودکی هوادار این تیم بوده ام و خرسندم که دوباره به پرسپولیس ملحق شده ام.

وی تصریح کرد: از زمانی که استیل آذین جدا شدم و به شالکه رفتم از لحاظ بدنی به شرایط بهتری رسیده ام و مطمئنم که در تمرینات پرسپولیس می توانم خواسته کادر فنی را برآورده کنم.

کریمی درباره صحبت با حبیب کاشانی برای پیوستن به پرسپولیس گفت: کاشانی صادقانه حرف هایش را به من زد و رک و صریح صحبت های خود را منتقل کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016