سه شنبه 7 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرویز مظلومی: نصرتی با استقلال قرارداد امضا کرده است - با رحمتی به توافق رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه محمد نصرتی قرارداد چهار نسخه‌ای را با سرپرست باشگاه استقلال به امضا رسانده است، در مورد آخرین نقل و انتقالات این باشگاه گفت: با رحمتی به توافق رسیده ایم و تا پایان هفته منتظر پاسخ نهایی آندرانیک تیموریان خواهیم بود.

پرویز مظلومی بعدازظهر امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پیوستن محمد نصرتی به تیم فوتبال استقلال گفت: این بازیکن نمی‌تواند به تیم دیگری برود چرا که قرارداد چهار نسخه ای را در دیدار با آقای فتح الله زاده امضا کرده و باید به تعهدی که داده است وفادار بماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا باشگاه استقلال با این اقدام برخورد خواهد کرد گفت: به دلیل اینکه آقای فتح الله زاده در جریان این قرارداد و توافق قرار دارند بنده نمی توانم اظهار نظری کنم اما تا آنجا که خبر دارم نصرتی بازیکن استقلال محسوب می شود.

مظلومی در مورد سایر بازیکنانی که مورد این باشگاه هستند گفت: با سیدمهدی رحمتی به توافق رسیده ایم و هر چند هنوز چیزی امضا نشده است اما روی قول او حساب کرده ایم. با تیموریان هم مذاکراتی داشته‌ایم و تا پایان هفته منتظر پاسخ او خواهیم بود. کریم انصاریفرد هم مبلغی را پیشنهاد داده که مورد تایید باشگاه نبود و در مقابل ما هم مبلغی را اعلام کرده ایم که اگر طرفین به توافق برسند همکاری خواهیم کرد.

وی در مورد جدایی فرازد آشوبی از استقلال گفت: این بازیکن با ما قرارداد دارد و هر جا بخواهد برود باید رضایتنامه باشگاه استقلال را داشته باشد.

پرویز مظلومی در مورد میزان رضایتش از فعالیت استقلال در بازار نقل و انتقالات گفت: تا اینجا راضی کننده است اما هنوز نتوانسته ایم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم. ضمن اینکه تکلیف برخی بازیکنان فعلی فصل گذشته هم مشخص نیست که باید هر چه سریعتر وضعیت آنها هم مشخص شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد برنامه های این تیم گفت: ما از روز جمعه به اردوی کردان خواهیم رفت و تا پایان هفته تمریناتمان را در کرج پیگیری خواهیم کرد. بعد از آن هم برنامه ام را به باشگاه داده ام که باید طبق آن پیش برویم. امیدوارم با جذب بازیکنان مورد نظر بتوانیم تیم خوبی را آماده مسابقات کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016