پنجشنبه 16 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استيلي در گفت‌وگو با ايسنا: همين امروز هم پيشكسوتان بگويند برو، مي‌روم

حميد استيلي مي‌گويد حرف‌هاي مظلومي درباره ميشائيل هنكه درست نيست و خوب بود كه او نام هنكه را در ايران مطرح كرد. استيلي همچنين از تشكيل كميته پيشكسوتان پرسپوليس استقبال مي‌كند و مي‌گويد اگر هم به او انتقادي شود، روي چشمش مي‌گذراد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره مسايل مختلفي از جمله صحبت‌هاي پرويز مظلومي درباره ميشائيل هنكه، آمدن ميثاق معمارزاده به پرسپوليس و تشكيل كميته پيشكسوتان پرسپوليس صحبت كرده است كه متن آن در زير مي‌آيد:

* مثل اين كه پرسپوليس با معمارزاده به توافق رسيده است.

ميثاق دوست داشته به پرسپوليس بيايد و ما هم او را به خدمت گرفتيم. معمارزاده هم آمادگي بالايي دارد و هم دروازه‌بان خوبي است و هم اين كه يك پرسپوليسي است و ميثاق در واقع يكي از پرسپوليسي‌هايي است كه با ما سفيد امضا مي‌كند. در واقع اين جور بازيكنان در اين اوضاع و احوال كم پيدا مي‌شود. چرا كه ميثاق به تيمش عرق داشت.

* رودباريان ، حسين آشنا و مهدي واعظي هم جزو گزينه هاي شما بودند.

ما قصد داريم در اين فصل سه دروازه‌بان آماده داشته باشيم و به غير از معمارزاده مي‌خواهيم يك دروازه‌بان ديگر را هم به خدمت بگيريم كه اگر زير 23 سال باشد، خيلي بهتر است.

* وضعيت مسعود داستاني چه مي‌شود؟

داستاني گلر چهارم ما است كه از تيم اميدها به ما اضافه شده است كه البته مي‌تواند گلر سوم ما هم باشد. به هر حال از آنجا كه ما امسال در سه جام مختلف بايد حضور پيدا كنيم و بازي‌هاي زيادي داريم، نياز است كه سه دروازه‌بان آماده داشته باشيم و دروازه‌باني‌ هم يك نقطه بسيار حساس است، ضمن اين كه داستاني هم آينده خيلي خوبي دارد.

* پرويز مظلومي گفته كه استقلال از دو ماه پيش دنبال هنكه بوده.

اصلا اين گونه كه مظلومي مي‌گويد نيست. در آن زمان اصلا اسم هنكه مطرح نبوده است و از آن وقتي كه من آمده‌ام اسم هنكه مطرح شد. من با مدير برنامه‌هاي هنكه هم صحبت كردم. مهم اين است كه ما گزينه‌هاي ديگري داريم و در واقع به اعتقاد من مهم سرمربي تيم است. ‌اين افرادي كه ما اسم مي‌بريم قرار است زير نظر ما كار كنند و مهم سرمربي است كه برنامه‌ريزي مي‌كند.

* به نظر مي‌رسد از همين ابتدا مربيان قرمز و آبي ميان خود جنگ رواني را شروع كرده‌اند!

نه خير. من به استقلالي‌ها احترام زيادي مي‌گذارم و اصلا هنكه را هم به آن‌ها مي‌دهيم. انشاءالله مباركشان باشد. ما هم اعتراضي به اين موضوع نداريم، انشاءالله كه با هنكه موفق باشند. چيزي كه هست، آمدن اين مربيان به فوتبال ما كمك مي‌كند. اما خودشان هم مي دانند كه نام هنكه را من مطرح كردم و آن موقع هيچ كس آن را نمي‌دانست و از طريق مدير برنامه‌هايش خواستم كه با ما مذاكره كند و شرايط را بررسي كند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* مهدوي كيا پس از رفتن به داماش گيلان از باشگاه پرسپوليس خيلي ناراحت بود و انتقادهايي را هم به شما وارد كرد.

من از مهدوي كيا عذرخواهي مي‌كنم. به عنوان كسي كه يك سال مربي مهدي بودم، از او عذرخواهي مي‌كنم، اما در حال حاضر او يك بازيكن است و من يك مربي هستم و نمي‌توانم مانند او صحبت كنم. شايد اگر من هم مثل مهدي بازيكن بودم، اين صحبت را مي‌كردم. اما اگر ناراحت شده از او عذرخواهي مي‌كنم.

* مهدوي كيا گفته بود، اگر استيلي مرا نمي‌خواهد بايد واضح بگويد. آيا شما او را نمي‌خواستيد؟

نه اصلا اين گونه نبوده ، من براي مهدي احترام زيادي قايلم .

* امروز كميته پيشكسوتان پرسپوليسي‌ با حضور افرادي همچون پروين، ‌عابديني و .. تشكيل شد. چه نظري درباره آن داريد؟

علي پروين يكي از بزرگان پرسپوليس است. خود من هميشه مديون پروين بوده و هستم. او مربي من بوده است و از اول به او احترام گذاشتم و تا آخر عمرم هم به او احترام مي‌گذارم و ايشان هر موقع هر چيزي كه بگويد من روي چشمم مي‌گذارم. پروين كسي است كه من به خاطر او زمان بازيگري‌ام يك سال به دليل علاقه‌اي كه به پروين داشتم بازي نكردم، نه در باشگاهي و نه در تيم ملي . براي من احترام به پيشكسوت و بزرگ‌تر هميشه يك كار مهم و اوليه بوده است .

* اگر در اين جلسه به شما انتقادي وارد شود، واكنش شما چيست‌؟

اگر همين الان هم بگويند كه از پرسپوليس برو به راحتي مي روم و خداحافظي مي‌كنم. من چسبيده به اين صندلي نيستم.

* شما با هدايتي هم يك سال كار كرده بوديد

براي هدايتي هم احترام خاصي قائلم. ما بايد هميشه احترام اين پيشكسوتان را داشته باشيم، چرا كه براي اين باشگاه زحمت كشيدند و من به نوبه خودم در همه حال به آن‌ها احترام مي‌گذارم.

* و اگر به شما ايراد بگيرند؟

هر چه بگويند، روي چشمم مي‌گذارم و هر چه انتقاد كنند به ديده منت قبول مي‌كنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016