شنبه 25 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسي: از شعار‌هاي هواداران ناراحت مي‌شوم، ایسنا

ليونل مسي با بيان اينكه شعارهاي تماشاگران در ورزشگاه‌ او را ناراحت مي‌كند، گفت كه چنين شعار‌هايي در تصميم وي براي خداحافظي از فوتبال ملي تأثير نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ستاره آرژانتيني گفت كه انتقاد‌هاي اخير كه به دنبال دو بازي اول اين تيم در كوپا آمريكا از وي شد او را ناراحت كرده است اما منجر به كناره‌گيري‌اش از بازي در تيم‌ ملي نخواهد شد.

مهاجم آبي‌ ـ اناري‌ها در نشست‌ خبري افزود: اين براي اولين بازي است كه روزنامه‌هاي آرژانتيني با من اين چنين رفتار مي‌كنند، با چنين جو و شرايطي آشنا هستم. اما اين منجر به تغيير تصميم براي بازي در تيم ملي نمي‌شود. به تيم ملي آمده‌ام چرا كه به بازي كردن در آن علاقمند هستم و همواره براي نمايش بهتر، تمام تلاش‌ خود را به كار خواهم بست.

بهترين بازيكن دو سال اخير فوتبال جهان اعتراف كرد: انتقاد‌ها و شعار‌هاي تماشاگران من و تمام تيم را ناراحت و اندوهگين مي‌سازد اما بايد بدانيم هميشه كارها بر وفق مراد پيش نمي‌رود. هيچ كس نمي‌خواهد در ورزشگاه‌ها هو شود، ما مي‌خواهيم بهترين نمايش را در زمين داشته باشيم اما هميشه امور طبق خواسته ما پيش نمي‌رود. ما از اين انتقاد‌ها بسيار ناراحت مي‌شويم اما در عين حال چنين انتقادهايي كارساز خواهد بود و به نمايش بهتر تيم در بازي‌هاي آينده كمك خواهد كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي درباره دو بازي اول اين تيم مقابل بوليوي و كلمبيا گفت:‌ در آن دو بازي بد ظاهر شديم و موفق نبوديم. از نمايش خود راضي نبود‌م و از خودم انتقاد كردم همچنان كه هرگاه در باشگاه نيز موفق نمي‌شديم از خود انتقاد مي‌كردم. اين براي اولين بار نيست كه نمايش خوبي در زمين نداشته‌ايم، بسياري از اوقات در بارسلونا نيز بد ظاهر شده‌ام. اما تمام تلاش‌ خود را كرده‌ام تا بر شرايط فائق آيم و به روز‌هاي خوب خود برگردم.

مسي درباره بازي مقابل كاستاريكا گفت: خوشبختانه در اين بازي همه چيز تغيير كرد و نمايش خوبي داشتيم، اميدوارم در ديدار مقابل اورگوئه هم بهتر ظاهر شويم.

ديدار آرژانتين مقابل اروگوئه بامداد فردا در ورزشگاه سانتا در 500 كيلومتري بوينس آيرس برگزار خواهد شد. برنده اين ديدار به مصاف برنده كلمبيا و پرو خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016