شنبه 25 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دنیا مالی: پیگیر یافتن جسد قایقران هستیم، مهر

بانوی قایقران ملی پوش روئینگ کشورمان در تعطیلات بین اردویی در اثر حادثه ای در شهر ارومیه غرق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز جمعه 24 تیرماه زهرا فرجی به همراه رویا عباسی از قایقرانان روئینگ تیم جوانان کشورمان در تعطیلات بین اردویی به شهر خود سفر کردند اما در تفریح با جت اسکی به دلیل واژگون شدن قایق های خود دچار حادثه شدند. در این حادثه رویا عباسی با کمک افراد حاضر در محل نجات پیدا کرد اما زهرا فرجی غرق شده و هنوز جسد وی پیدا نشده است.

احمد دنیا مالی رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان با تائید این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اردوی تیم قایقرانی روئینگ جوانان در بخش زنان عصر روز چهارشنبه هفته جاری (22 تیرماه) در بندرانزلی به پایان رسید و قایقرانان به شهر محل سکونت خود رفتند.

وی افزود: این دو قایقران جوان کشورمان که هر دو ملی پوش بودند در تعطیلات بین اردویی به شهر محل اقامت خود یعنی ارومیه رفتند و این حادثه در خارج از محل اردو رخ داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان بیان کرد: این اتفاق در اثر واژگون شدن دستگاه جت اسکی در حین گردش در منطقه ارومیه رخ داده و هنوز جسد زهرا فرجی پیدا نشده است. خانواده این ورزشکار نگران هستند و ما برحسب وظیفه پیگیر مسئله هستیم.

وی با بیان اینکه این اتفاق هیچ ارتباطی به فدراسیون قایقرانی ندارد چون حادثه خارج از اردو و در حین تفریح رخ داده است، ادامه داد: هماهنگی های لازم با مسئولین مربوطه و تیم غواصی صورت گرفته. همه در منطقه بسیج شده اند تا بتوانیم هرچه سریعتر جسد این قایقران را پیدا کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016